Skip to main content

Hallo ik ben een jongen 14 jaar.

Ik heb dus nu een relatie met iemand maar daarvoor heb ik iemand anders gevraagd.

Vandaag gingen we zwemmen en ik herinnerde me weer waarom ik diegene had gevraagd.

Alsof venus haarzelf voor mijn neus stond.

Maar ik heb niet echt meer gevoelens voor mijn vriendin en we hebben pas 2 maanden.

Ik vind dit echt een shit situatie en weet niet wat ik moet doen.

En zoiezo als ik het dan toch moet uitmaken hoe doe ik dat en hoe vertel ik dat tegen mijn ouders want ik ben bang dat zij dan denken dat ik een pimp ben.

Help alsjeblieft.

hooiii

ik zou het uitmaken met de persoon waar je nu mee hebt. het is niet leuk voor diegene als je weinig intresse toont en dan begint die aan zichzelf te twijfelen. daarom is het het beste om het uit te maken. zeg bijv. dat je haar toch niet zo leuk vind en dat je haar niet wilt kwetsen maar dag je het uitmaakt.

 

dat je iemand na een tijdje niet zo leuk meer vind is echt totaal niet erg! dat hebben meer mensen. maar het beste is wel om even te wacht met het andere meisje te vragen, anders dan denken mensen waarschijnlijk dat je een player ofso bent die het niet zo serieus neemt.

 

en wat je ouders ervan denken maakt niet uit. jij bent jij. en als jij je niet meer verliefd voelt is dat prima.


hooiii

ik zou het uitmaken met de persoon waar je nu mee hebt. het is niet leuk voor diegene als je weinig intresse toont en dan begint die aan zichzelf te twijfelen. daarom is het het beste om het uit te maken. zeg bijv. dat je haar toch niet zo leuk vind en dat je haar niet wilt kwetsen maar dag je het uitmaakt.

 

dat je iemand na een tijdje niet zo leuk meer vind is echt totaal niet erg! dat hebben meer mensen. maar het beste is wel om even te wacht met het andere meisje te vragen, anders dan denken mensen waarschijnlijk dat je een player ofso bent die het niet zo serieus neemt.

 

en wat je ouders ervan denken maakt niet uit. jij bent jij. en als jij je niet meer verliefd voelt is dat prima.

Dankje maar die meid waar ik weer op verliefd ben heeft mij al afgewezen.

En ik vind het best shit om een relatie te hebben voor maar 2 maanden.


Hallo Sexylizzard :)

Gewoon uitmaken. Het is vervelend voor je vriendin om een relatie te hebben met iemand die niet van haar houdt.  En heel wat relaties duren korter dan 2 maanden.

-TheMightySlayer <3


Reageer