moeilijke liefde eigenlijk bijna onmogelijk haha

  • 5 April 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hee iedereen ik denk echt dat ik mijn soulmate heb gevonden alleen er is een probleem hij woont heeeel erg ver weg helemaal in Engeland oeps haha misschien klinkt dit als een gek verhaal maar ik wil het toch delen en er even over praten. We hebben elkaar ontmoet op omegle want eigenlijk heel raar is maar goed. Hij was super leuk en we hebben heel erg lang gepraat en hij speelt gitaar en zingt dus dat heeft ie ook voor mij gedaan :) uiteindelijk hebben we contactgegevens gewisseld en nu snap ik al een poosje met hem we praten veel en sturen vaak naar elkaar ook wel flirterig zegmaar haha :) hij is echt leuk en hij vind mij denk ik ook wel leuk alleen hij woont dus is Engeland en ik in Nederland en dan het volgende probleem het is eigenlijk illegaal hij is 20 en ik 15 opzich vind ik het geen probleem want ja mijn ouders verschillen ook gewoon 5 jaar kan best alleen ja het mag eigenlijk niet. We hadden daarom ook break gehad in het contact het was de bedoeling om het te laten maar ik miste hem en nu hebben we weer heel veel contact. hij is heel lief en zit er wel mee dat hij 20 is en ik 15 hij wil niet raar overkomen zegt ie haha heel lief we hebben het wel echt leuk samen maar hoe moet dit nu verder ik heb geen idee wat nu en ja hij ook niet echt volgensmij. Ook heb ik best wel strenge ouders dus die gaan het niet leuk vinden denk ik niemand weet van ons samen alleen mijn beste vriendin heb ik erover verteld zij vind het leuk voor me en het lijkt haar ook echt een leuke jongen maar ja ik denk er wel vaak overna is het niet beter om te stoppen of moet ik ervoor gaan? ik heb echt nog nooit zo’n speciaal iemand ontmoet als hem en ik ben echt wel in love haha maar er zijn zoveel obstakels :( 

sorry voor dit lange verhaal haha maar kunnen jullie vertellen wat je in zo’n situatie zou doen en wat is denk je het beste voor mij? en zijn er nog tips om het contact leuk te houden en niet zo saai elke dag hetzelfde haha (niet dat dat zo is hoor) 

bedankt als je dit helemaal hebt gelezen! XX

liefs hopeloze girl X


4 reacties

Ervoor gaan is wel het leukste, maar in engeland? Das een 30+ min met een vliegtuig om hem te zien, en een lange afstandsrelatie is echt moeilijk, meestal scheiden mensen daardoor, 20-15 maakt niet uit, seks is verboden, een relatie niet. Ik zou zelf voor een jongen in nederland gaan.

Reputatie 5
Badge +3

Ervoor gaan is wel het leukste, maar in engeland? Das een 30+ min met een vliegtuig om hem te zien, en een lange afstandsrelatie is echt moeilijk, meestal scheiden mensen daardoor, 20-15 maakt niet uit, seks is verboden, een relatie niet. Ik zou zelf voor een jongen in nederland gaan.

bedankt voor je antwoord Engeland is voor mij het grootste minpunt maar hij zit er wel echt mee dat ik 15 ben haha ik ben wel echt extreem verliefd op hem en we hadden al geprobeerd om het te laten gaan maar er is dus een behoorlijke aantrekkingskracht 

Badge

Heyhey! Leuk dat je een relatie hebt gevonden! De leeftijd verschil maakt niet uit. Ook al vinden sommige mensen raar en niet normaal dat een 18+ met een 18- date. (Is niet zo ;) Maar als jullie van elkaar houden zou ik geen rede zien waarom jullie niet met elkaar zouden chatten. Ik had een vakantie relatie en we chatten continu thuis. Helaas was het geëindigd omdat we verder wouden gaan. Maar dat betekent niet dat het altijd slecht uitloopt. Er zijn veel verhalen over relaties via chat die later ook echt uitkomen. Wat ik zou doen is gewoon eens praten met hem over de situatie als je dat wilt. Praat over de situatie, wat jullie willen doen en kunnen doen. Jullie hoeven elkaar niet in rl te zien. Als je door chatten en bellen met hem blijer wordt ga dan verder en als je het niet zitten dan kan je gewoon zeggen dat je verder wilt gaan. Veel suc6!

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd-

Thankss ik ga dat zeker maar eens bespreken :) 

Reageer