Skip to main content
Vraag

moeilijk om tegen een meisje te praten

• August 8, 2025
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen  

Ben ik de enige  dat liefde moelijk  vindt om tegen een meisje te praten of een lief te vinden 

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Nee hoor, ik denk dat wel meer jongens dat hebben. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 17, 2025

Ik heb idd ook daar last van

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Je moet naar niet bang zijn van meisjes. Praat met hen zoals je met je zusje of nichtje zou praten - ze bijten heus niet. Ga je niet aanstellen of verlegen doen en je zult zien dat ze echt niet zo anders zijn dan jongens.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 19, 2025

Ik heb dat ook als ik naar haar ga val ik helemaal stil of ik durf gewoon niet naar haar toe te gaan.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Jongens: je zult toch de moed moeten vinden om een meisje aan te spreken als je kennis wilt maken.  Of je moet wachten tot zij de eerste stap zet maar misschien doet zij dat niet en verspeel jij zo de kans om haar te laten merken hoe lief/grappig/slim/sexy jij wel bent.

Je hoeft echt niet bang te zijn: het ergste wat ja kan overkomen is dat zij niet met jou wil spreken - maar de meeste meisjes zijn aardig genoeg om wat terug te zeggen als ze aangesproken worden.  Wie niet waagt, niet wint.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Jaaa precies wat Diana ook zegt. En er zijn heel veel vrouwen in de wereld, dus als je niet tegen iemand van het vrouwelijke geslacht kan praten word het wel moeilijk later…

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ja en anders schrijf een brief en geef die haar dat kan ook een leuk begin zijn .

Misschien helpt het als je vanuit daar verder kunt praten