Vraag

moeder vertellen over seks

  • 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 1

Hoihoi!! 
zoals jullie miss al kunnen zien aan de titel heb ik gisteren voor het eerst seks gehad! Ik heb er geen spijt van maar ik maak me zorgen om wat mijn moeder zou vinden… 

ik ben namelijk nog redelijk jong (13jaar) en dat maakt het een stuk lastiger.. 

ik heb ook nog nooit echt een gesprek over seks gehad met mijn moeder.. 

kan iemand me helpen? Ik weet dat het wel mijn eigen fout is als ik in de problemen kom maar ik zou hulp heel erg waarderen:) 

groetjes Ikke!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi. 
goed dat jij dat wilt delen met je moeder(!) . 
ik weet niet hoe ZIJ tegenover sex staat, maar, mijn ouders zeggen altijd, Als je sex ( hebt gehad..)

hopen we dat je het oms vertelt, de leeftijd maakt niet uit, als JIJ er maar klaar voor bent…!

 

lastig om te zeggen hoe je het jou moeder moet brengen.. maar ontoud wel… dat 13 idd best vroeg is dus dat ze (misschien) niet “al te best zal reageren…;) “ 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps, was het nou MET confoom of ZONDER confoom, de ene keer zeg je MET, en in een ander topic ZONDER?! 
 

*condoom

Reputatie 1

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal proberen.. we hebben dus een kwartier denk ik sex gehad zonder condoom en dan daarna met condoom omdat we zeg maar vergeten waren hij is dus klaargekomen IN de condoom gelukkig maar ja 

Reageer