Moeder van vriend

  • 30 October 2017
  • 10 reacties
  • 2689 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De ouders van mijn beste vriend zijn vorig jaar gescheiden. Een poosje terug vroeg zijn moeder of ik een keer langskom als mijn vriend bij zijn vader is. Ze had wel zin in een jonge gast voor seks. Ze is al 40, maar ze ziet er heel lekker uit. Wat moet ik doen, en wat als mijn vriend erachter komt?

10 reacties

Hi skaterboy,

Ik zou bijna zeggen dat het me niks verbaasd dat ze gescheiden zijn, omdat ze zulke dingen aan jou vraagt, maar daar kan en mag ik natuurlijk niet over oordelen, want ik ken de ware reden van de scheiding niet.

Ik zou zeggen niet doen! Geen seks met haar hebben.

Mijn moeder is pas 40 geworden en ze ziet er echt nog heel mooi, jong en strak uit, maar ik zou er niet aan moeten denken als mijn beste vriend seks zou hebben met mijn moeder. Dat kun je je beste vriend toch niet aandoen? Ik zou het me ook niet kunnen voorstellen dat je eigen moeder zoiets zou doen.

Ik zou het nog kunnen begrijpen als mijn beste vriend seks zou hebben met mijn zus van 17, dat is normaal, als ze verkering zouden hebben en van elkaar zouden houden. Ook wel een beetje een raar idee, maar daar zou ik niet zo’n probleem mee hebben, denk ik. Alleen weet ik dat het toch niet gebeurt, omdat mijn beste vriend op jongens valt, maar ok.

Dus, om me er het beste een voorstelling van te kunnen maken, dan zou ik moeten bedenken dat mijn beste vriend met mijn vader (die is 39) seks zou hebben. Yukkie, daar moet ik helemaal niet aan denken. Dat zou ik wel een kl*te streek vinden van mijn beste vriend en ook van mijn vader. Ik weet gelukkig ook wel zeker dat zoiets nooit zou gebeuren.

Conclusie: het lijkt mij geen goed plan om seks te hebben met de moeder van je beste vriend. Zoek iemand anders. Dat is voor iedereen beter.
Het klinkt voor jou misschien wel geil, maar je moet niet denken met je piemel, maar met je hoofd.

Groetjes,
M&M’s
"Wat moet ik doen, en wat als mijn vriend erachter komt?"
Tja...
Als je het niet doet , dan kan hij er niet achter komen.
Mocht hij er achter komen, dan denk ik dat je het beste het met hem kunt uitpraten.
Ik was toch erg nieuwsgierig, en dit weekend heb ik de stoute schoenen toch maar aangetrokken. Was wel heel erg leuk, ze was ook erg lief voor me. Weet niet of er nog een vervolg op komt...
Hi Skaterboy,

bedankt voor de update.
Ik hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Was dit gelijk je ontmaagding of had je al wat gedaan met meisjes/jongens?

Groetjes,
M&M’s
Nee ik heb al meer seks gehad met meisjes hiervoor, dus was al geen maagd meer.
Hi skaterboy,

nou, ik zat er nog eens over te denken en ik snap het nog steeds niet echt. Ik had in mijn eerste reactie, voordat je seks gehad had, al verteld wat ik er van vond, dat ga ik niet nog een keer doen. Ik ga er ook niet over oordelen, maar ik begrijp het niet, kan me totaal niet in de situatie verplaatsen. Ik kan ook wel begrijpen dat iemand anders zich niet kan verplaatsen in hoe het is om seks te hebben met jongens, zoals ik heb. Dus dat.
Maar, wat is het nu voor jou? Is het gewoon seks? Geil? Liefde? Verliefdheid? Voor herhaling vatbaar? Eénmalig? Relatie?
Denk je dat ze van je houdt? Voel je je niet gebruikt door haar of wat? Is er een goede reden dat je het doet/gedaan hebt en welke dan?
Sorry, dat zijn een heleboel vragen, maar misschien kun je er iets over vertellen. Please voel het niet alsof je je moet verdedigen, maar ik ben benieuwd hoe zoiets werkt.

En oh ja, is je vriend er al achter gekomen? En zo ja, hoe ging dat en hoe heb je het hem uitgelegd?

Dankjewel alvast.

Groetjes,
M&M’s
Hallo M&M’s, het was geen liefde of verliefdheid, maar meer nieuwsgierigheid waarom ik toch ben gegaan. Het was al best een poosje geleden dat ik seks had gehad en zij ook. Helaas kwam ik supersnel klaar, maar ze reageerde heel lief met ach lieverd, vind je het zo lekker? Toen hebben we het daarna nog twee keer gedaan. Mijn vriend weet het niet gelukkig.
Hi skaterboy,

allereerst super bedankt voor je eerlijke antwoorden.

Er was een bepaald verlangen bij jullie allebei als ik het zo lees, misschien ook wel extra spannend om het dan te doen met iemand van een hele andere leeftijd? Ik vind het supercool dat je het me uitlegt. Ook dat je vertelt dat je supersnel klaar was klaar gekomen. Das echt eerlijk en ik herken dat snel klaarkomen wel. Ik heb dat ook wel gehad toen ik een jongen al een hele tijd heel leuk vond en echt naar hem verlangde. Toen we seks hadden kwam ik binnen een minuutje al klaar. Dat vond ik zo jammer. Gelukkig pakte hij het goed op en hebben we er over gepraat en daarna nog seks gehad.
Ik ben blij voor jou dat zij het ook goed op pakte, voor je het weet houd je er een nare herinnering aan over.

Vind je oudere vriendinnen leuker dan van je eigen leeftijd? Of was dit min of meer toevallig, dus een samenloop van omstandigheden.
En hoe nu verder? Net doen alsof er niks gebeurd is tussen jullie of is het awkward voor jou of haar, komt er nog een vervolg met haar, denk je? Of gewoon rondkijken en dat je een ander meisje van jouw leeftijd tegenkomt?

Sorry voor al die vragen, maar op één of andere manier houdt het me bezig.
Ik vraag dit soort dingen ook aan mijn vrienden, dus ik weet niet beter, ik kan er ook niks aan doen haha :)
Als je niet wilt antwoorden mag je het ook zeggen natuurlijk.

Groetjes,
M&M’s
Badge +2

Het is strafbaar om met volwassenen seks te hebben, maar als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen en voor je houden.

Misschien kun je erover praten met iemand die je vertrouwt.

Maar seks hebben met volwassenen is strafbaar zoals ik al zei.

Tenzij ze toestemming geeft dan kan het wel.

Hebben jullie wel condoom en pil gebruikt?

Anders kan ze zwanger worden en dat kun je maar beter voorkomen!

Hopelijk heb je nu voldoende advies!

Liefs,

Anoniempje5006

Badge +2

Hoi allemaal,

Wat goed dat jullie meedenken in dit topic. Om het antwoord van Anoniempje5006 te verduidelijken:
Volgens de wet is het verboden om onder de 16 jaar seks te hebben, maar als je tussen de 12 en 16 jaar oud bent, wordt seks niet altijd als verkeerd gezien. Bijvoorbeeld wanneer jullie het allebei  wilden of als het leeftijdsverschil niet zo groot is.
Als je 16 of 17 jaar bent, is seks niet verboden volgens de wet, tenzij er sprake is van geweld, dwang of misleiding.

Groetjes,
Laura, De Kindertelefoon

Reageer