Vraag

Moeder overtuigen: Logeren bij vriend

  • 9 May 2024
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Badge

Heyy ik heb advies nodiggg

Ik ben al jaren samen met mijn vriend (echt al sinds de basisschool) en vroeger logeerden we echt mega vaak enzo. Maar sinds de middelbare vind mijn moeder het niet meer goed. Ze zegt dan “als jullie iets zouden doen dan kun je zwanger raken”. Maar hier zijn wij allebei helemaal nog niet klaar voor. Hij heeft gevraagd of ik volgende week bij hem zou kunnen komen slapen en daar heb ik ook echt zin in. Het probleem is aangezien mijn moeder dit meerdere keren heeft gezegd durf ik het niet te vragen. Ook al weet ik zeker dat we niks gaan doen aangezien wij hier beide nog niet klaar voor zijn. Wij zouden waarschijnlijk gewoon een film kijken en het meeste wat wij doen is zoenen. Hoe kan ik het beste mijn moeder overtuigen dat ik toch mag?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, het beste wat je kunt doen is dit eerlijke verhaal vertellen zoals je hier doet.  Ze zal hopelijk vertrouwen in je hebben. Maarja, als ze het echt niet wil dan wordt het moeilijk denk ik. Ik zou zeggen vertel haar wat je hier zegt, dus dat je er helemaal niet op uit bent en hij ook niet, en dat je best zelf op past op je eigen lijf.  Ik hoop dat het lukt. Succes !

Groetjes liefs Tartan X

Reageer