Skip to main content

mn vriendje heeft me gedumpt

• September 26, 2026
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn verhaal

✓

Hoii, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vertellen, maar ik zit ergens best erg mee en ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Ik had een vriendje en hij heeft het nu uitgemaakt. Het is alleen allemaal best ingewikkeld. Hij zei namelijk dat hij mij al best lang leuk vond, terwijl ik toen nog een vriendje had. Hij zei toen ook dat ik mijn vriendje moest dumpen zodat hij met mij kon zijn. Uiteindelijk heb ik dat gedaan, en toen hadden we dus iets

Ik was echt superblij met hem. Ik had echt veel gevoelens voor hem en ik dacht ook dat het misschien echt iets kon worden tussen ons. Het voelt echt kut dat hij het  heeft uitgemaakt...

Hij zegt dat hij wel vrienden met mij wil blijven, maar dat hij niet meer mijn vriendje kan zijn. Ik snap hem wel, maar ik vind het zelf echt moeilijk. Ik vind hem namelijk nog steeds leuk en ik kan hem niet zomaar weer als een normale vriend zien

Ik ben ook best in de war, omdat hij eerst zo graag met mij samen wilde zijn en zelfs zei dat ik mijn vriendje voor hem moest dumpen. En nu is hij degene die zegt dat het niet meer kan. Ik vraag me steeds af wat er veranderd is en of ik iets fout heb gedaan

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Moet ik proberen vrienden te blijven, of is het beter om even afstand te nemen? En ik weet ook niet wat ik moet zeggen, ik hbe het bericht wel gelezen maar ik heb nog niet gereageerd omdat ik bang ben dat hij me irritant gaat vinden... 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 27, 2026

Hoi ​@anoniem_073  ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt behalve dat mijn vriendin niet zei dat ik mn andere vriendin moest dumpen want die had k niet, maar zei had mij ook gevraagd vrienden te blijven en dat is het echt niet geworden! ze doet super kinderachtig en zet me slecht bij mn klasgenoten(ze zit in dezelfde klas🤯) en ze kujkt me heel de tijd aan mr zegt niks. ik heb besloten afstand te nemen en dat werkt het Beste voor mij. hopelijk heb ik je geholpen en voel je je snel weer wat beter want zoiets kuts verdien jij niet je verdient beter!!!❤️

groetjes Anonymuis

*Naam veranderd door de Kindertelefoon wegens anonimiteit*

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 27, 2026

Heeyy, ​@Anonymuis dankjewel voor je lieve reactie!!

Het klinkt echt vervelend wat jij hebt meegemaakt, vooral omdat je haar elke dag in dezelfde klas ziet 

Maar blijkbaar wilde hij het helemaal niet uitmaken,  hij zei dat hij het uitmaakte omdat een ander meisje hem leuk vond. En  toen vroeg hij of we het opnieuw konden proberen, dus ja nu voel ik me al beter, gelukkig

Maar echt superlief dat je je verhaal hebt gedeeld en dat je me probeert te helpen!! 🫶🏻 Ik hoop dat het voor jou nu ook beter gaat ❤️

Groetjes, Anoniem_073

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 27, 2026

​@anoniem739275  fijn dat je je beter voelt! ik heb me der na 4 dagen over geen gezet en vind zelf da k der heel volwassen mee kan omgaan in tegen stelling tot haar dus ben gelukkig oke. vind het wel moeilijk om n nieuwe vriendin te vinden omdat k geen snap mag van mn ouders😭 mr ja komt vanzelf k ga over 2 weekjes met me school

op reis dus wie weet dan😌😉

k hoor graag hoe t verder gaat tussen jullie! ❤️ fijnw zondag nog

xx groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 27, 2026

​@Anonymuis 

ik vind echt dat je er supergoed mee bent omgegaan, zeker als je na een paar dagen alweer zo positief kan kijken naar alles. 🫶🏻

Wel echt stom dat je geen snap mag van je ouders, maar ik hoop dat je een leuk meisje ontmoet op je schoolreis! ik ken je natuurlijk niet echt, maar je lijkt me echt superaardig en je verdient het ook om iemand te vinden die goed voor je is!! ❤️

Ik laat je zeker weten hoe het verder gaat tussen ons haha, hopelijk heb ik dan ook goed nieuws..

Veel plezier alvast met je schoolreis en laat me weten als er iets is gebeurd!