Skip to main content

mn vriendje heeft me gedumpt

• September 26, 2026
  • 0 reacties
  • 6 Bekeken

Mijn verhaal

✓

Hoii, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vertellen, maar ik zit ergens best erg mee en ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Ik had een vriendje en hij heeft het nu uitgemaakt. Het is alleen allemaal best ingewikkeld. Hij zei namelijk dat hij mij al best lang leuk vond, terwijl ik toen nog een vriendje had. Hij zei toen ook dat ik mijn vriendje moest dumpen zodat hij met mij kon zijn. Uiteindelijk heb ik dat gedaan, en toen hadden we dus iets

Ik was echt superblij met hem. Ik had echt veel gevoelens voor hem en ik dacht ook dat het misschien echt iets kon worden tussen ons. Het voelt echt kut dat hij het  heeft uitgemaakt...

Hij zegt dat hij wel vrienden met mij wil blijven, maar dat hij niet meer mijn vriendje kan zijn. Ik snap hem wel, maar ik vind het zelf echt moeilijk. Ik vind hem namelijk nog steeds leuk en ik kan hem niet zomaar weer als een normale vriend zien

Ik ben ook best in de war, omdat hij eerst zo graag met mij samen wilde zijn en zelfs zei dat ik mijn vriendje voor hem moest dumpen. En nu is hij degene die zegt dat het niet meer kan. Ik vraag me steeds af wat er veranderd is en of ik iets fout heb gedaan

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Moet ik proberen vrienden te blijven, of is het beter om even afstand te nemen? En ik weet ook niet wat ik moet zeggen, ik hbe het bericht wel gelezen maar ik heb nog niet gereageerd omdat ik bang ben dat hij me irritant gaat vinden...