mn ex heeft vervelende dingen gedaan in relatie

  • 6 June 2020
  • 0 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Okee ik ben een paar dagen niet actief geweest omdat ik niet in de mood echt was, maar ik ben ergens achter gekomen over mn ex dus…

We hadden in totaal bijna 2 maanden (best kort iknow helaas (toen)) 

Oke dus ik zat gisteravond met een oude bestevriendin van haar te snappen. Zei was ook weg gegaan om de dingen die mn ex deed. Ik wist hier serieus niks van af maar wat ze dus had gedaan: Ze had voor mijn relatie al 2 jongens gepijpt en ze had tegen mij gezegd dat ze nog nooit iets seksueels had gedaan behalve tongen. (leugen 1) Ze zat de hele relatie lang met een jongen te appen (weetr ni prc waarover maar altijd als die vriendin en mn ex samen waren zat ze te snappen met hem) Dus dat is al leugen 2 en een sorrt van vreemdgaan. Oke en nu toen het uit was met mij zei ze: Ja ik heb geen gevoelens meer voor je sorry… Maar de echte reden waarom ze het had uitgemaakt was omdat ze met een jongen van 20 jaar had… Ik was dus zo boos gisteravond ik noemde haar hoer slet alles. Nouja niet tegen haar gezegd maar omdat ik met die vriendin zat te snappen zei ik van: DUS DIE KUT HOER HEEFT DAT ALLEMAAL GEDAAN EN 3X GELOGEN TEGEN MIJ? Daarnaast toen het uit was waren er ook nog nudes van haar gelekt.

Nou dit was mijn verhaal ik moest het tegen iemand vertellen en het is fijn dat het hier anoniem kan… 

Mijn vertrouwen zijn hierdoor wel echt omlaag gegaan :/

 

Ff dat jullie het weten ze was 12 toen ze die 2 jongens pijpte en nu 13.


0 reacties

Geen reactie

Reageer