Vraag

Mn boyfriend is verlegen

  • 15 August 2021
  • 18 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey!

Ik ben meisje van 15y en heb een beetje advies nodig. Ik heb een boyfriend en hij is super aardig enz maar telkens als we zoenen/met tong dan merk ik dat hij een stijve krijgt. Ik weet dat hij daar niet kan aandoen dus vind het ook niet erg maar tijdens het zoenen zie ik heb eraan voelen en dan loopt hij weg en als k dan vraag wat erwas zegt hij dat hij moest plassen maar ik weet zelf ook dat hij een stijve had en ni wou da k het zag :\

Ik zou hem gwn willen zeggen dat ht ni erg is als hij dat krijgt maar hij is beetje verlegen en weet ni hoe k da aan hem moet zeggen

 


18 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey Justagirl,

Ik denk dat dat bij elke jongen wel verschilt. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als m’n vriendin (hopelijk is de toekomst 😅) me erop zal wijzen dat het niet erg is. Maar ik weet niet hoe anderen hierop reageren. Dus het misschien in een rustige setting vertellen? Misschien helpt dat om het minder akward te maken

Reputatie 1
Badge

@Ano262 

Ja maybe, zeg k het hem dan als hij wegloopt of op een rustig moment als we chillen? 

 

Ja maybe, zeg k het hem dan als hij wegloopt of op een rustig moment als we chillen? 

Ik zou hem eerst even wat rust geven als ie wegloopt. Iets later kan je dan er even op terugkomen en bijvoorbeeld zeggen: ‘Ik vind het niet erg als je een stijve krijgt als we aan het zoenen zijn.’ 

Je kan eventueel ook eerst vragen waarom ie wegloopt (retorische vraag), maar ik weet niet of dat hem helpt met een open houding aannemen. Probeer in ieder geval op een rustige, hulpvaardige toon te communiceren.

Succes!

Reputatie 3
Badge +3

ik vind het oprecht schattig als een jongen verlegen is maar ik zou gewoon meer met elkaar praten en zo kom je ook losjes 

Reputatie 1
Badge

@eenanoniemejongen1 

Kheb gepraat met hem en zei da k het zag en niet erg vond als hij een stijve kreeg en hij voelde zich opgelucht i think. Hij gedraagt zich nu ook opener naar mij toe. Ik heb wel nog het gevoel dat er nog iets id wat hem dwars zit ofz hoe pols ik dit?

 

Vertel anders van tevoren van he ik wil je laten weten dat dit niet erg is. Vertel het ook vooral met niemand erbij, laat merken dat hij je kan vertrouwen. 

Kheb gepraat met hem en zei da k het zag en niet erg vond als hij een stijve kreeg en hij voelde zich opgelucht i think. Hij gedraagt zich nu ook opener naar mij toe.

Dat is mooi, sommige mensen hebben gewoon even een ‘opstapje’ nodig. Fijn dat dat gelukt is en hij was opener is geworden. :)

Ik heb wel nog het gevoel dat er nog iets id wat hem dwars zit ofz hoe pols ik dit?

Op dezelfde manier als met je eerste kwestie: praten. Ik zou er nu niet gelijk over beginnen, maar misschien over een paar dagen iets van: ‘Laatst hadden we het over ongemakkelijkheid en openheid en ik heb het gevoel dat je nog iets dwarszit?’ Alleen: ‘Is er (nog) iets?’ voldoet ook hoor; kijk maar hoe het loopt. Succes! :)

Reputatie 1
Badge

@eenanoniemejongen1 

Thanks voor de tips, kheb gevraagd en hij zei dat er nog iets was maar dat hij ht me liever later vertelde. Ik wil hem steunen met alles maar hoe moet ik dat doen als er iets is wat hij voorzichzelf houd :\

kheb gevraagd en hij zei dat er nog iets was maar dat hij ht me liever later vertelde. Ik wil hem steunen met alles maar hoe moet ik dat doen als er iets is wat hij voorzichzelf houd :\

Ik denk dat het belangrijk is om te onthouden dat ie nu eenmaal een beetje verlegen is. Ik weet niet hoelang jullie al een relatie hebben, noch hoeveel hij relaties hij hier voor al heeft gehad, maar misschien vindt hij het gewoon moeilijk/spannend om te praten/gevoelens te uiten.

Probeer dat te respecteren en hem te begeleiden naar ‘opening up’. Dat is misschien lastig omdat je graag duidelijkheid wil en hem wil helpen/steunen, maar daar moet je even geduld voor hebben.

Bekijk het positief: doordat je over deze dingen begint, komt hij steeds iets losser. Weliswaar op zijn eigen tempo (niet meteen), maar uiteindelijk zal hij het wel met je delen en zal hij steeds meer vertrouwen hebben in jou en anderen e.d.. Het is een proces waarin je/jullie al best wat stappen hebt/hebben gezet. Uiteindelijk komen jullie er wel!

Als hij er echt niet mee voor de boeg komt, kan je hem nog een keer op een rustige, helpende toon vragen om zich uit te spreken over wat hem dwars zit. Echter, geef hem voor nu nog even de tijd. Keep me/us posted!

Succes! :)

@eenanoniemejongen1

Kheb gepraat met hem en zei da k het zag en niet erg vond als hij een stijve kreeg en hij voelde zich opgelucht i think. Hij gedraagt zich nu ook opener naar mij toe. Ik heb wel nog het gevoel dat er nog iets id wat hem dwars zit ofz hoe pols ik dit?

 

Hallooo Justagirl,

Goed gehandeld! Ik zou zelf ook erg opgelucht zijn als ik hem was. Een stijve is iets waar je zelf zo weinig aan kan doen en dat kan heel genant zijn. Sommige meiden vinden het juist niet fijn als hun vriend een stijve krijgt tijdens bijvoorbeeld het zoenen (ooit gelezen op dit forum), dus daarom is het top dat je het hebt aangegeven dat jij het niet erg vond. 
Voor de rest zou ik hem gewoon op zijn gemak stellen, bijvoorbeeld door af en toe te vragen naar zijn mening of wil. Als je je op je gemak voelt ben je ook minder verlegen en zitten dingen je waarschijnlijk ook minder dwars. 
 

groetjes,

namenotfound

Reputatie 1
Badge

@namenotfound en @eenanoniemejongen1 

We zijn nu bij 5weken samen. Hij zei wel dat alleen z'n ouders dat wisten van zijn geheim/wat ht ook moet zijn.

We spreken bijna iedere dag af, dus we zijn veel samen. Btw over ht zoenen, hij loopt niet meer weg maar hezft wel een stijve (vind ik ni erg btw, i know da hij er niks kan aandoen).

Justagirl

We zijn nu bij 5weken samen. Hij zei wel dat alleen z'n ouders dat wisten van zijn geheim/wat ht ook moet zijn.

Alright, dat is nog niet zo heel lang, maar jullie zijn wel vaak samen. Nogmaals, geven hem even de tijd om het op zijn tempo met je te delen. Ik kan niet zo goed inschatten wat het is, maar trauma’s kunnen lastig zijn om over te communiceren.

We spreken bijna iedere dag af, dus we zijn veel samen. Btw over ht zoenen, hij loopt niet meer weg maar hezft wel een stijve (vind ik ni erg btw, i know da hij er niks kan aandoen).

Mooi mooi, goed gehandeld! :)

Reputatie 1
Badge

@eenanoniemejongen1 

Kwas heel de namiddag bij zijn thuis aant chillen en toen begon hij er zelf over en hij zei da hij me wel in vertrouwen neemt enz maar dat hij bang is dat ik het zou uitmaken als ik het weet. Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn, mssch dat jullie een idee hebben. Ik heb zelf niet meer gevraagd wat ht is ofz, hij moet zelf maar zeggen op z'n eigen thempo

Justagirl

Kwas heel de namiddag bij zijn thuis aant chillen en toen begon hij er zelf over en hij zei da hij me wel in vertrouwen neemt enz maar dat hij bang is dat ik het zou uitmaken als ik het weet. Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn, mssch dat jullie een idee hebben.

Dan zal het wel niet iets van een jeugdtrauma zijn. Misschien iets waar hij zich voor schaamt? Bedplassen? Ik weet het niet en wil er eigenlijk ook niet te veel over speculeren, want dat verandert je verwachtingen en gedachtes alleen maar.

Hij komt er wel in relatief korte tijd weer op terug dus ik denk dat het geen jaren meer zal duren voordat hij zijn ‘geheim’ met je deelt.

Reputatie 1
Badge

Hey @eenanoniemejongen1 

We hadden net zo wat gechat met elkaar en gevideocalled en k denk dat hij me na vndg best wel in vertrouwen nam en khad ook gezegd no matter what da k het ni zou uitmaken om die reden en toen vertelde hij ht me. En best wel funny daje gelijk had. Hij plast blijkbaar nogsteeds in bed. Ik vind ht ni zo erg maar kheb wel nog een aantal vragen erover. Mssch beter als ik nieuw topic start? Zodat ik niet off-topic ga?

 

We hadden net zo wat gechat met elkaar en gevideocalled en k denk dat hij me na vndg best wel in vertrouwen nam en khad ook gezegd no matter what da k het ni zou uitmaken om die reden en toen vertelde hij ht me.

Ah top, mooi dat jullie de juiste setting gevonden hebben en hij je in vertrouwen neemt/nam. Goed dat je probeert zijn vertrouwen op een non-pushy manier te winnen (en met succes!).

En best wel funny daje gelijk had. Hij plast blijkbaar nogsteeds in bed.

Klinkt heel stom, maar het is een klassieker bij dit soort dingen. Het is nu eenmaal iets waar mensen zich voor schamen en ik snap zijn angst voor het uitmaken wel enigszins - over het algemeen, niet bij jou specifiek.

Ik vind ht ni zo erg maar kheb wel nog een aantal vragen erover. Mssch beter als ik nieuw topic start? Zodat ik niet off-topic ga?

Love hoe je zo open bent en hem accepteert; dat gebeurt helaas lang niet altijd.

Ja, doe dat maar. Ik heb er geen verstand, noch ervaring mee, maar misschien kan ik je daar nog mee helpen. Of iemand anders natuurlijk. Open maar een nieuwe topic hierover. :)

@Justagirl Reactie komt eraan - moet nog even goedgekeurd worden door een moderator - maar open inderdaad maar een nieuwe topic over het bedplassen. :)

Reputatie 1
Badge

@eenanoniemejongen1 

Kheb nieuw topic aangemaakt, btw bedankt voor je advies ;)

 

Reageer