Vraag

misselijkheid en relaties

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haii

sinds begin deze week vindt iemand mij heel leuk. we kennen elkaar van vakkenvullen. hij wordt zaterdag 18 en ik ben 16. we appen heel erg veel enzo tot heel laat ook, maar hij wilde al afspreken enzo maar ik voel me daar echt niet prettig bij terwijl ik hem wel leuk vindt. ik heb dat ook aangegeven en hij vond het erg. nu vandaag moeten we weer werken, maar hij wilt mij daar een knuffelk geven zegt hij in het magazijn. ik durf dit echt niet ik schijt gewoon echt in mijn broek maar ja ooit moet er een eerste stap komen. ik ben altijd verlegen, als ik me prettig voel dan lach ik veel enzo maar ja wat moet ik nou doen want ik ben er gewoon misselijk van. help alsjeblieft! want ik heb al gezegd dat het goed was dat hij me een knuffel gaat geven. ohja en heb ook nog heelmaal nergens ervaring mee maar dat weet hij ook

groetjes


6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je hebt een goede situatie. Je wéét dat hij je een knuffel wil geven.

Idee:  App hem dat je niet wilt dat hij je zomaar gaat knuffelen in het magazijn. Daar moet je eerst nog over nadenken.

En vervolgens … doe jij het zelf.  Jij geeft die knuffel.

Ten eerste is het 100% veilig want je weet dat hij het wil.

Ten tweede is het 100x leuker omdat het vanuit jou komt.

 

Ik denk dat hij het héél leuk vindt.

 

ja dat zou kunnen, maar durf helemaal niet

 

Bepaal eerst even voor jezelf of je nu die knuffel wil geven/krijgen of niet. Ik denk dat je daar niet al te veel over moet piekeren; je kan het immers altijd bij die ene knuffel laten.

Wel → neem of geef de knuffel aan hem en bouw daarna langzaam op je eigen tempo op naar een relatie.

Niet → geef duidelijk aan dat je  (nog) niet een knuffel wilt/er nog niet aan toe bent.

Houd je ons op de hoogte? Succes!

haiii

oke het is gebeurt…

ik was helemaal zenuwachtig en aan het einde toen het heel rustig was in de winkel kwam hij naar me toe en gaf hij eerst een knuffel van achteren en daarna paar minuten later gaf ik een knuffel staand. ik vond het wel heel eng maar dat weet hij haha. nu heb ik wel een probleem want ja we laten het nog niet aan iedereen weten vooral niet in de supermarkt want als de leidinggevende het weet wordt je heel de tijd ermee geconfronteert haha. maar okee ik was met een vriendin aan t praten hij was net nog even langsgeweest om iets te vragen, maar daarna vertelde ik tegen die vriendin eerst een beetje negatieve dingen maar daarna heel positief dat deed ik omdat ik dacht ze vind het raar dat ik hem leuk vindt. maar ik bedenk me achteraf misschien heeft hij dat wel gehoord want tien ik klaar was met werken kreeg ik 3 berichtjes en daarna waren ze verwijderd ik weet dus niet of dat daar over ging…. nu ben ik bang dat hij denkt dat ik hem niks vindt maar dat is niet waar. wat moet ik nu doen?

wat moet ik nu doen?

Je kan even aan hem vragen wat ie had gestuurd? Waarschijnlijk zegt ie dan ‘niet belangrijk’ of ‘laat maar’, maar je kan het proberen.

Als hij daar zo of niet op reageert, kan je uit jezelf zeggen dat je niet zo bedoelde wat je had gezegd tegen die vriendin en dat je gewoon niet zo goed wist wat je moest zeggen, omdat je niet tegen je vriendin wilde zeggen dat je hem leuk vindt.

haii

bedankt voor reactie! ik had het zelf even afgewacht over hoe die zou reageren, maar we waren gelukkig weer in een heel leuk gesprek dus er niks aan de hand gelukkig. bedankt voor je tips het helpt me echt heel erg!

dankje! 

;)

Reageer