Skip to main content

Hoii, ik ben een meisje van 14 jaar oud.

ik heb alleen een vervelend iets, ik word heel misselijk als ik echt verliefd ben. Dit duurt dan de hele dag en soms zelfs in de nacht. Ik vind dit heel vervelend en op het moment dat een jongen vraagt om met me af te spreken, word ik zó misselijk dat ik er zelfs van moet overgeven. Meestal blijft het dan ook niet bij 1 keer overgeven. Ik struggle hier heel erg mee. Ik praatte al een tijdje met een jongen die ik echt heel leuk vond en op een gegeven moment vroeg hij of ik wou afspreken. Ik werd zo gestrest/ zenuwachtig dat ik er wel 5x van moest overgeven. Daarna heb ik nee gezegd en geprobeerd uit te leggen waarom alleen hij begreep me niet en ik raakte zo gestrest dat ik het heb afgekapt terwijl ik hem nogsteeds heel leuk vind. Ik baal heel erg van deze situatie en ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit komt en wat ik eraan kan doen.

Ahj dat is naar…, maar ook best normaal. Keek even of ik wat tips op het internet kon vinden voor je. Veel topics over hetzelfde probleem, maar niet echt een oplossing. Maatjes komt in ieder geval door stress hormonen, dus ik zou zeggen dat je die moet verlagen door bijvoorbeeld voldoende te slapen, goed te eten, bewegen en ontspannen, maar het is natuurlijk op het moment dat je met hem bent… Zelf heb ik iets tegen mijn stress tijdens toetsen. Misschien werkt zoiets voor jou. Lavendel heeft ook een kalmerende werking. Misschien heb je hier wat aan en andere maar hopen dat anderen wat weten.

Ik hoop dat het nog goed komt.


hoi, ik heb dit momenteel ook. mij helpt het om goed op mijn adem te letten.


Reageer