Vraag

mis mijn vriendje als hij weg gaat

  • 18 July 2023
  • 10 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hee kan iemand mij helpen 

als mijn vriendje vrijdag avond komt en we een leuk weekend hebben gehad vind ik het heel erg moeilijk als hij zondag weg gaat dan mis ik hem verschrikkelijk en kan ik niet wachten tot we weer samen zijn… ik weet niet waarom ik hem zo mis ik begin ook telkens te huilen 


10 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey,

 

Het is alleen maar goed dat je hem mist!! Het betekent dat je van hem houdt. Je kan eventueel een foto van hem hebben op je kamer of veel chatten en of videobellen. Dit zou het kunnen verminderen :)

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hai Lisa2007 

Ik ben helemaal mee eens met @misschienweljebuurman. Het is juist goed dat je hem mist ook al kan het best irritant zijn. (Video)bellen en chatten helpen kan helpen om het te verminderen of je spreekt gewoon vaker met hem af;)

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 3
Badge

Hai Lisa2007 

Ik ben helemaal mee eens met @misschienweljebuurman. Het is juist goed dat je hem mist ook al kan het best irritant zijn. (Video)bellen en chatten helpen kan helpen om het te verminderen of je spreekt gewoon vaker met hem af;)

Liefs xxx Banaantje <3

 

Ja het probleem is dus dat hij 1,5 uur verder woont als mij.. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, wat lief is dit!  Ik zou zo geen oplossing weten maar het is heel lief dat je hem mist! Ik hoop dat je een manier vind om hem vaker te zien. Intussen zoals @Banaantjeeee en @misschienweljebuurman  zeiden maar flink veel vidibellen en whatsappen! 

Veel geluk in de love 😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lisa2007,

 

ik snap jouw gevoel wel… mijn vriendje zit nu in Frankrijk en ik nog hier in Nederland…

maar het goede nieuws is dat ik binnenkort naar hem toe ga, dus dat komt wel goed. maar ik mis hem nu al, ook al is het maar voor een paar dagen. Dat gebeurt wel eens meer dat we elkaar soms een paar dagen niet irl zien, maar dan is ie toch in de buurt en die afstand nu maakt het gevoel anders, dus ja, ik wens je sterkte en hopelijk kunnen jullie elkaar wat langer zien in de vakantie 🙃 en een beetje langer van elkaar genieten 💕

 

Mooie, lieve berichtjes hierboven allemaal, ik stuur jullie allemaal 💓

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Het zou juist raar zijn als je hem niet mist. 😉 Doe wat hier al wordt gezegd. Zoveel mogelijk contact houden. Zijn genoeg mogelijkheden voor.

Ik weet niet hoe lang jullie al iets hebben maar meestal gaat dat heel erge missen na een tijdje wel over.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lisa2007 ,

 

uhm, nog ff iets, het is misschien een beetje een apart verhaal, maar ik liep eind van de middag nog even buiten met mijn oortjes in zo over de stoep en ik was niet goed aan het opletten en ik botste zo tegen een andere jongen aan die ook niet oplette en toen gebeurde er iets geks….

hij was een beetje aan het zingen zo van:

Met jou wil ik geen dag overslaan
En mijn hart zal voor jou openstaan, oh
'K heb je lief

dus ik dacht, nou die laat er er geen gras over groeien en het was best een knappe jongen, dus ik dacht heel even 'wow lekker’.....

Dus ik zeg zo tegen hem (en ik deed het in het Engels want ik vond hem er een beetje buitenlands uitzien en zijn Nederlands klonk ook een beetje met een accent toen die aan het zingen was, ik zei dus ‘are you talking to me',  dus hij begon te lachen en zei ‘no, I fancy girls not boys and I sing this song for my girlfriend Lisa, but I don't know the title of the song. So I have a problem. Otherwise I could send it to her, to express my love for her’, dus ja ik was een beetje teleurgesteld, maar ja, ik heb al een vriendje dus ik dacht  misschien kan ik hem dan wel helpen.

Dus ik vroeg wat hij precies zong en verder dan die paar regeltjes kwam hij niet, maar ergens herkende ik het liedje wel, maar ik kon ook niet op de naam komen….. en hij verder vertellen… dat ie alleen maar aan haar kon denken en haar miste en haar niet zo vaak kon zien als hij wilde en toen dacht ik ineens….,,,’dat verhaal komt me bekend voor’

Ik zeg ‘is her full name Lisa2007’ en hij zegt ‘Yes, how do you know’, maar ja dat kon ik natuurlijk niet precies vertellen, want ja, misschien weet ie niks over jouw account op de KT.

 

Ik moest dus hier en daar een beetje een paar leugentjes om bestwil vertellen, zoals je wel al snapt, denk ik 😂

Dus ik zeg tegen hem, ik ga nog wel eens nadenken over dat liedje en als het me lukt dan ga ik haar het sturen, dus hij blij en 'thank you ‘ en ik hoopte nog op een kus, maar ja, hij kust kennelijk alleen met jou en dat snap ik ook wel weer.

Toen bedacht ik ineens dat het wel dat ik het liedje echt herkende en dat er ook een stukje in zat over 'gelogen, belazerd en bedrogen’ en vroeg of ie dat wel wist, want ja, dat kan raar over komen tocht. Dus hij 'no, no we're ok and I will talk to her when I speak her'.

 

Dus ik heb nu een verrassing van hem, want hij vroeg het en ik heb er verder niks mee te maken 😉 om jou dit liedje te sturen.

 

Ik hoop dat je het leuk vindt, maar bedank hem maar dan als je met hem praat.

Oh ja, ik ben geloof ik tegen hem vergeten te zeggen hoe ik heet, maar ik denk dat ie mij wel herkend heeft aan mijn oren, ik bedoel ik ben MickeyMouse dus ja.

 

Veel plezier met het liedje en ik hoop dat je hem dan wat dichter bij je voelt…..

 

https://www.youtube.com/watch?v=atZFn4n_Di8

Rene Froger - 'K Heb Je Lief

 

Btw, ik ga dit liedje ook naar mijn vriendje sturen en dat ga ik echt doen.

Dat die Rene Froger dat allemaal weet...die tekst klopt bijna 100%

 

PS ik hoop dat je wel tegen een grapje kan, want het is goed bedoeld en ja of het jouw muzieksmaak is, idk, maar het is wel een mooie tekst, toch?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lisa2007 ,

 

Ik heb al iets terug gehoord van mijn vriendje 😉

Hij stuurde het liedje waar hij mij mee probeerde te versieren toen ik hem nog niet kende:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3mdz8bUPLX8

In jouw armen | Trijntje Oosterhuis en Xander Vrienten | Khalid en Sophie

 

wel lief, toch.

Hoe hij mij 'versierd’ heeft kun je lezen in

 

Wat ik bedoel te zeggen is dat (iig voor mij en misschien ook wel voor anderen) muziek een mooi iets is om herinneringen te maken en ook weer op te roepen.

Voor mij zitten liedjes aan gebeurtenissen en zodra ik zo'n liedje dan hoor komt die herinnering boven en het is natuurlijk wel het fijnst als het leuke herinneringen zijn.

Voor een deel heb je het zelf in de hand welke liedjes je kiest bij een gebeurtenis.

Mij helpt het in mijn relatie met mijn vriendje, maar wij zij allebei ook muziekliefhebbers, dus ik wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is.

 

Ik wilde je / of jouw vriendje wilde dat in dit topic - maar je snapt wel dat dat verhaal door mij bedacht is - jou iets geven waar je steun aan zou hebben op momenten dat hij niet bij jou is en omgekeerd zou jij hem dus ook wel eens een liedje kunnen sturen, waar jullie samen een mooie herinnering bij hebben.

Ik doe soms rare dingen hè, maar altijd met de beste bedoelingen.

Ik hoor/lees het wel😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

PS

hopelijk gaat deze reactie geen 20 uur in de check en dat bedoel ik niet onaardig, want ik weet dat jullie bij de KT jullie best doen om alles zo snel mogelijk te checken en dat dat soms door omstandigheden die jullie niet in de hand hebben niet in 100% van de gevallen altijd lukt, ik heb gwn een keertje pech gehad en hoop dat het bij die ene keer blijft 🙂

 

 

Reputatie 3
Badge

Hoi @Lisa2007 ,

 

uhm, nog ff iets, het is misschien een beetje een apart verhaal, maar ik liep eind van de middag nog even buiten met mijn oortjes in zo over de stoep en ik was niet goed aan het opletten en ik botste zo tegen een andere jongen aan die ook niet oplette en toen gebeurde er iets geks….

hij was een beetje aan het zingen zo van:

Met jou wil ik geen dag overslaan
En mijn hart zal voor jou openstaan, oh
'K heb je lief

dus ik dacht, nou die laat er er geen gras over groeien en het was best een knappe jongen, dus ik dacht heel even 'wow lekker’.....

Dus ik zeg zo tegen hem (en ik deed het in het Engels want ik vond hem er een beetje buitenlands uitzien en zijn Nederlands klonk ook een beetje met een accent toen die aan het zingen was, ik zei dus ‘are you talking to me',  dus hij begon te lachen en zei ‘no, I fancy girls not boys and I sing this song for my girlfriend Lisa, but I don't know the title of the song. So I have a problem. Otherwise I could send it to her, to express my love for her’, dus ja ik was een beetje teleurgesteld, maar ja, ik heb al een vriendje dus ik dacht  misschien kan ik hem dan wel helpen.

Dus ik vroeg wat hij precies zong en verder dan die paar regeltjes kwam hij niet, maar ergens herkende ik het liedje wel, maar ik kon ook niet op de naam komen….. en hij verder vertellen… dat ie alleen maar aan haar kon denken en haar miste en haar niet zo vaak kon zien als hij wilde en toen dacht ik ineens….,,,’dat verhaal komt me bekend voor’

Ik zeg ‘is her full name Lisa2007’ en hij zegt ‘Yes, how do you know’, maar ja dat kon ik natuurlijk niet precies vertellen, want ja, misschien weet ie niks over jouw account op de KT.

 

Ik moest dus hier en daar een beetje een paar leugentjes om bestwil vertellen, zoals je wel al snapt, denk ik 😂

Dus ik zeg tegen hem, ik ga nog wel eens nadenken over dat liedje en als het me lukt dan ga ik haar het sturen, dus hij blij en 'thank you ‘ en ik hoopte nog op een kus, maar ja, hij kust kennelijk alleen met jou en dat snap ik ook wel weer.

Toen bedacht ik ineens dat het wel dat ik het liedje echt herkende en dat er ook een stukje in zat over 'gelogen, belazerd en bedrogen’ en vroeg of ie dat wel wist, want ja, dat kan raar over komen tocht. Dus hij 'no, no we're ok and I will talk to her when I speak her'.

 

Dus ik heb nu een verrassing van hem, want hij vroeg het en ik heb er verder niks mee te maken 😉 om jou dit liedje te sturen.

 

Ik hoop dat je het leuk vindt, maar bedank hem maar dan als je met hem praat.

Oh ja, ik ben geloof ik tegen hem vergeten te zeggen hoe ik heet, maar ik denk dat ie mij wel herkend heeft aan mijn oren, ik bedoel ik ben MickeyMouse dus ja.

 

Veel plezier met het liedje en ik hoop dat je hem dan wat dichter bij je voelt…..

 

https://www.youtube.com/watch?v=atZFn4n_Di8

Rene Froger - 'K Heb Je Lief

 

Btw, ik ga dit liedje ook naar mijn vriendje sturen en dat ga ik echt doen.

Dat die Rene Froger dat allemaal weet...die tekst klopt bijna 100%

 

PS ik hoop dat je wel tegen een grapje kan, want het is goed bedoeld en ja of het jouw muzieksmaak is, idk, maar het is wel een mooie tekst, toch?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Hee nee dat is niet mijn vriendje geweest! 
wat toevallig zeg!! 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lisa2007 ,

 

Hee nee dat is niet mijn vriendje geweest! 
wat toevallig zeg!! 

oh, das zeker toevallig

Dan heeft iemand mij misschien wel voor de gek gehouden of heb ik het niet helemaal goed begrepen 😂

mijn Engels is ook niet zo super 😏

Heb jij dat ook wel eens dat iemand een grapje met je uithaalt.

Ik vind dat altijd wel grappig, ik moet er altijd wel om lachen, maar misschien is het tijd voor plan B om hier netjes uit te komen ...denk je ook niet @Tartan13  en @tim16 

 

@Lisa2007 

Weet je wat ik nou zat te denken:

stel dat jouw vriendje als verrassing jou wel dat liedje

 

https://www.youtube.com/watch?v=atZFn4n_Di8

Rene Froger - 'K Heb Je Lief

 

had gestuurd. Zou je dat dan een leuke verrassing hebben gevonden?

Of ben je niet zo van liedjes naar elkaar sturen?

Luisteren jij en jouw vriendje graag naar muziek en welke vind je leuk?

 

Ik luister eigenlijk van alles, liedjes van de radio, top40 en soms ook Nederlandse liedjes en ik dans ook.

Dat is echt leuk .Soms maak ik filmpjes van mijzelf en die stuur ik dan naar mijn vriendje, zodat ie me niet zo lang hoeft te missen. Dan kan hij net zo vaak naar mij kijken als ie wil, ook al is het midden in de nacht als hij mij mist.

Ik ga hier even een voorbeeld neerzetten van een dansje dat ik dan bijvoorbeeld doe:

https://www.youtube.com/watch?v=jOn-LyU3X1EHet het dansje duurt maar 43 seconden ofzo en daarna wordt er uitgelegd, stapje voor stapje, hoe je het zelf kunt leren. Wel tof, toch?

 

In mijn topic heb ik er nog meer staan, dus als je het leuk vindt dan kun je klikken op:

 

Doen jullie dat ook wel eens samen dansen als jullie in het weekend bij elkaar zijn.

 

Ik vind het wel leuk om liedjes naar mijn vriendje te sturen en als ik dat liedje dan toevallig op de radio hoor moet ik gelijk aan hem denken.

 

Nou ja, ik hoor het wel en hopelijk heeft jouw vriendje van de zomer ook een keertje vakantie, zodat jullie misschien wat langer/vaker bij elkaar kunnen zijn. Hebben jullie al lang verkering? Ik heb nu ongeveer 4-5 maanden met mijn vriendje

 

Dankjewel voor je berichtje 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reageer