Hoi @Lisa2007 ,
uhm, nog ff iets, het is misschien een beetje een apart verhaal, maar ik liep eind van de middag nog even buiten met mijn oortjes in zo over de stoep en ik was niet goed aan het opletten en ik botste zo tegen een andere jongen aan die ook niet oplette en toen gebeurde er iets geks….
hij was een beetje aan het zingen zo van:
Met jou wil ik geen dag overslaan
En mijn hart zal voor jou openstaan, oh
'K heb je lief
dus ik dacht, nou die laat er er geen gras over groeien en het was best een knappe jongen, dus ik dacht heel even 'wow lekker’.....
Dus ik zeg zo tegen hem (en ik deed het in het Engels want ik vond hem er een beetje buitenlands uitzien en zijn Nederlands klonk ook een beetje met een accent toen die aan het zingen was, ik zei dus ‘are you talking to me', dus hij begon te lachen en zei ‘no, I fancy girls not boys and I sing this song for my girlfriend Lisa, but I don't know the title of the song. So I have a problem. Otherwise I could send it to her, to express my love for her’, dus ja ik was een beetje teleurgesteld, maar ja, ik heb al een vriendje dus ik dacht misschien kan ik hem dan wel helpen.
Dus ik vroeg wat hij precies zong en verder dan die paar regeltjes kwam hij niet, maar ergens herkende ik het liedje wel, maar ik kon ook niet op de naam komen….. en hij verder vertellen… dat ie alleen maar aan haar kon denken en haar miste en haar niet zo vaak kon zien als hij wilde en toen dacht ik ineens….,,,’dat verhaal komt me bekend voor’
Ik zeg ‘is her full name Lisa2007’ en hij zegt ‘Yes, how do you know’, maar ja dat kon ik natuurlijk niet precies vertellen, want ja, misschien weet ie niks over jouw account op de KT.
Ik moest dus hier en daar een beetje een paar leugentjes om bestwil vertellen, zoals je wel al snapt, denk ik
Dus ik zeg tegen hem, ik ga nog wel eens nadenken over dat liedje en als het me lukt dan ga ik haar het sturen, dus hij blij en 'thank you ‘ en ik hoopte nog op een kus, maar ja, hij kust kennelijk alleen met jou en dat snap ik ook wel weer.
Toen bedacht ik ineens dat het wel dat ik het liedje echt herkende en dat er ook een stukje in zat over 'gelogen, belazerd en bedrogen’ en vroeg of ie dat wel wist, want ja, dat kan raar over komen tocht. Dus hij 'no, no we're ok and I will talk to her when I speak her'.
Dus ik heb nu een verrassing van hem, want hij vroeg het en ik heb er verder niks mee te maken om jou dit liedje te sturen.
Ik hoop dat je het leuk vindt, maar bedank hem maar dan als je met hem praat.
Oh ja, ik ben geloof ik tegen hem vergeten te zeggen hoe ik heet, maar ik denk dat ie mij wel herkend heeft aan mijn oren, ik bedoel ik ben MickeyMouse dus ja.
Veel plezier met het liedje en ik hoop dat je hem dan wat dichter bij je voelt…..
https://www.youtube.com/watch?v=atZFn4n_Di8
Rene Froger - 'K Heb Je Lief
Btw, ik ga dit liedje ook naar mijn vriendje sturen en dat ga ik echt doen.
Dat die Rene Froger dat allemaal weet...die tekst klopt bijna 100%
PS ik hoop dat je wel tegen een grapje kan, want het is goed bedoeld en ja of het jouw muzieksmaak is, idk, maar het is wel een mooie tekst, toch?
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
Hee nee dat is niet mijn vriendje geweest!
wat toevallig zeg!!