Skip to main content

Hi,

De titel is vanzelfsprekend. Mijn vriendje wordt gepest omdat hij mijn vriendje is. 

Voor het gemak van het verhaal noem ik de pesters Liam en Mees (nepnamen). Liam is niet heel erg, hij vraagt vooral gewoon ‘’zijn jullie samen’’, ‘’is (naam) je vriendin’’ etc (denk ik, misschien doet hij meer maar dat zou ik dan niet weten).  Mees is het probleem. Hij irriteert mijn vriendje best vaak over dat hij mijn vriendje is. Hij is echt heel hinderlijk, ik ga niet zeggen wat hij allemaal zegt maar het is niet goed. 

Ik merk dat hij zich laatst een beetje schaamt als Mees komt. Vandaag vroeg Mees ‘’is dat je vriendin’’ en hij ze gewoon nee.  Ik deed gwn mee met het verhaal en ik zei dat ik hem ooit tegenkwam in de supermarkt ofzo. Hij deed iets later voor 1 sec dat hij me niet kende en zei daarna ‘’ja maar Mees is er’’. Ik wil echt iemand zijn waar hij trots op kan zijn en ik weet dat ik dat kan zijn, als ik maar mooier was. Ik ben zo moe van ‘’personaliteit is belangrijker’’ en ‘’iedereen is mooi’’. Het is waar, maar in deze wereld is hoe je eruit ziet zo onnodig belangrijk en ik haat het. Het is al erg genoeg, maar ik ben zelf Aziatisch en Mees is best racistisch. Dan zegt hij dingen zoals: ‘’Die chinees is toch je vriendin’’ tegen mijn vriendje. Kijk als ik mooier was dan zou hij niet gepest worden. Ik krijg zelf ook commentaar omdat ik zijn vriendin ben maar hij is het waard dus ik heb er niet heel veel last van.

Ik hou echt van hem en ik wil hem niet verliezen hierdoor maar ik heb een voorgevoel alsof het gaat gebeuren. Ik zou ook niet willen dat hij gepest wordt, ik wil werkelijk het beste voor hem en ik zou hem loslaten als het erger wordt maar ik heb hem nodig. Ik zou het namelijk heel dom vinden als ik hem verlies door een paar jochies zonder leven.

Heeft iemand advies?

Hey!!  Ik hoop ten eerste dat jullie lekker bij elkaar blijven en de power krijgen om dikke ***** te hebben aan die pestkoppen!  Het gaat om jullie geluk! Niet om wat een paar losers van jullie vinden.  Trek je liefst niks van ze aan, ook je lieve vriend niet. Je hebt in elk geval elkaar! Ik weet het, ik kan makkelijk praten maar ik deal zelf ook met zulke lui vanwege mijn "meisjes-uiterlijk” en vind ze inmiddels totaal niet belangrijk ! wat zij zeggen of vinden is echt helemaal niet belangrijk, niet voor jouzelf, je geluk of wie je bent. En ook niet voor je vriend. Het is in het begin moeilijk om zulke lui te negeren maar het kan echt.  Precies wat je zegt, jochies zonder leven! Dat is precies waar het om gaat !! 😎 Jullie twee staan daar kilometers boven en als je daar allebei maar goed genoeg van overtuigd bent, dan heb je helemaal niks met hun te maken en laat ze lekker lullen! Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is wel waar het om gaat.  Het zou toch te gek zijn dat jullie, die verliefd zijn, dat jullie je moeten aanpassen aan een stel dropjes die ook nog hele foute dingen zeggen?  Ik hoop dat jullie samen de kracht vinden om hier niks meer van te vinden en die lui misschien wel te ghosten ofzo. Jullie zijn belangrijk, niet zij! Veel sterkte en houd de moed !

Liefs Tover xxx

om er even wat power in te gooien  😉:

Hoi @4n0n13m ,

@Tover01 heeft eigenlijk alles al gezegd wat er te zeggen valt!

Het belangrijkste is dat jullie gelukkig zijn, daar hebben een stel van die hersenloze kakkerlakken niks mee nodig! Zolang je dat maar weet, en dan de rest lekker laten gaan.  

Groetjesss en liefs van mij ❤️💪

Hoi Hoi, heel goed wat @Tover01  zegt!  Helemaal mee eens!

Groetjes liefs Tartan X

Reageer