Vraag

mijn vriendje wilt meer doen, Maar ik niet...

  • 5 December 2020
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi iedereen,

 

Ik heb sinds 3weken een vriendje. Nu is het zo dat t begon met zoenen, maar nu wilt hij verder…(tongen, seks)  *we zijn beide 13 btw*

Ik heb aangegeven dat ik er nog niet klaar voor ben en toch voel ik me schuldig.. 

Wat moet ik doen?

 

Xxx


5 reacties

Heyy

Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, het is juist goed dat je gezegd hebt dat je nog niet meer wil. Het is normaal dat iedereen in dat soort dingen z’n eigen tempo neemt. Bij de ene gaat dat sneller dan de andere, en dat is volkomen normaal!

Groetjs

 

Badge

Heyyy!

Okay, first of all, consent is key! Jouw gevoelens zijn belangrijk en als je nog niet toe bent aan een romantische/seksuele activiteit dan is dat okay en hebben mensen dat te respecteren! Consent is super belangrijk en kan op elk op elk moment worden teruggetrokken! Als jij nog niet wilt tongen of seks wilt hebben dan is dat volledig okay en dan heeft hij dat te respecteren! Als hij dat niet wilt doen dan moet je gelijk die relatie verlaten girl!!!! (or boy, or hooman, hoe je je ook maar identificeert ♡) Ik weet dat dat eng is maar je kunt het!!! Voel je nooit schuldig voor het feit dat je ergens nog niet klaar voor is, en seksuele activiteiten zijn alleen leuk als alle mensen die erbij betrokken zijn die het ook leuk vinden ♡!

Groetjes, Marit

Hey, je hoeft je totaal niet schuldig te voelen! Als jij er nog niet klaar voor bent is dat oke. Maar geef dat wel gewoon normaal aan, en ik weet zeker dat als hij echt om je geeft dat hij er dan respect voor heeft, zo niet? Dan is hij je eingelijk gewoon niet waard! En zodra je dr ooit wel eens klaar voor bent kan je dat gewoon aageven. Xx

Zoals hierboven al gezegd is, het maakt niet uit hoe oud je bent, hoe erg je je partner vertrouwd en/of leuk vindt en zeker niet hoe graag zij willen, je hoeft niets te doen wat jij niet wilt. Je bent 13, ik denk dat je er heel verstandig aan doet voor jezelf op te komen en gewoon te zeggen dat nee ook echt nee is. Het komt wel, en je weet zelf het beste wanneer. 

Iemand die je heel erg wilt overhalen en je eigenlijk probeert te dwingen is het niet waard een relatie mee te hebben: die persoon neemt wat jij wilt en nodig hebt niet serieus genoeg. Jij en iedereen die dit leest, misschien meemaakt, verdient beter. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

 

Morgen (10-12-20) komt hij bij mij thuis..

Moet ik het hierover hebben of het zo laten?

 

Bedankt voor de berichtjes btw:kissing_heart:

 

xxx

Reageer