Vraag

Mijn vriendje kijkt naar andere meiden!!

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hee hee,

oke uhm snelle vraag… Is het normaal dat je vriendje naar andere meiden kijkt / staart / herhaaldelijk kijkt?? 

Het valt me op dat mijn vriend dat veel doet en als ik hem er op aanspreek, dan zegt hij dat een man dat van nature doet en er niks verder mee bedoelt. 

maar zelfs na dat ik het aangaf bij hem blijft hij het doen! Likeeee pas je aan ofz😭 is niet lastig toch???


4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Eej jij hebt groot gelijk. Dat is niet leuk en niet fatsoenlijk van hem. En onzin, van nature is geen excuus . Tuurlijk zie je andere mensen maar staren is niet okey! Is hij wel een goede vriend voor jou? Laat hem maar voelen dat dit niet goed is. Dat moet hij dus leren. Of anders als straf het zelf ook gaan doen met mooie boys. 

Doby x

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @melx005 

Ja, dat is vrij normaal en kunnen wij niet echt iets aan doen. Als een meisje er mooi uit ziet kan het gewoon zijn dat hij naar ze kijkt, maar dat hoeft echt niet iets bijzonders te betekenen. Waarschijnlijk vind hij je toch de knapste 😉 

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dobymeis13 

Ben het niet compleet met je eens, in mijn ogen is het denk ik best normaal.
Als mijn vriendin (die k niet heb) met naar andere jongens zou kijken, zou dat voor mij niet een extreem groot probleem zijn. Ik heb alle vertrouwen van mijn vriendin dat ze van mij houd en dat ik alsnog dr nr.1 ben. Kijk doe het dan liever niet voor mijn ogen.

Het is best menselijk denk ik, vooral in de puberteit.
Kijk als hij gaat staren / flirten is dat een ander verhaal, dan gaat het inderdaad wel echt te ver.

Dit is ook zo een vraag waar niet echt een vast antwoord op is denk ik😅

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

@melx005 
Oh wacht, nu zie ik dat je ook '’staren'’ benoemd.
Sorry, had ik niet gezien.

Maar dat gaat inderdaad misschien een beetje ver.

Groetjes, ItzJustin
En mijn excuses nogmaals haha

Reageer