Skip to main content

hoi, ik ben een meisje van 15 en zoen vaak met mijn vriendje, alleen die zoenen zijn heel vies, en hij doet ook heel raar met zijn handen, wat moet ik doen hiermee? ik voel me namelijk helemaal niet fijn als ik met hem zoen en hij is super lelijk,  hij is een ginger, kan dit daar door komen?

Dat hij een ginger is betekent natuurlijk niet dat hij niet kan zoenen. Maar als hij sommige dingen die hij doet niet fijn vind kan je dat gewoon aangeven. Ondanks dat dat misschien lastig is 

😀

 


Dat hij een ginger is betekent natuurlijk niet dat hij niet kan zoenen. Maar als hij sommige dingen die hij doet niet fijn vind kan je dat gewoon aangeven. Ondanks dat dat misschien lastig is 

😀

 

als ik dat doe slaat hij mij


Weet je zeker dat hij je vriendje is? Geen goeie relatie vind ik! Ik zou het uitmaken als ik jou was. Je vriend hoort je niet te slaan, en dat zou ook niet moeten kunnen. Heb je het hier al met iemand anders over gehad?


 

 

als ik dat doe slaat hij mij

Ik denk dat je t msg uit moet maken… aangezien je hem lelijk vindt, hij niet kan zoenen en hij je zou slaan


Reageer