mijn vriendje is onredelijk en slecht naar me

  • 24 December 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hee ik heb sinds een paar jaar contact met iemand ik heb verkering met hem gehad alleen dat ging uit omdat ik me slecht behandelde laatst vroeg hij om een kans dus ik heb weer met hem maar hij doet weer hetzelfde en hij negeert me al een paar dagen en net was hij gwn online ik spamde hem helemaal vol zonder resultaat hij zegt gwn niets meer. Ik voel me bijzonder niet oké en wil echt boos op hem worden maar het is kerst en wil zijn avond niet verpesten wat moet ik nu doen?


4 reacties

Als hij geen moeite wilt doen, doe jij het toch ook gewoon niet meer. Laat het lekker zitten. Niet meer reageren. Hij heeft z'n kans nu wel gehad. Je verdient beter dan dit

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Thanks alleen is gwn lastig want hij wil steeds zm plegen enzo en hij zegt dat als ik het uitmaak hij nog erger word zijn depressie maar hij is gwn naar naar me en vrienden zeggen dat ik een pop ben in het toneel en hij de speler dus je hebt gelijk 

Reputatie 3
Badge +2

Als hij je niet goed behandelt dan zou ik er niet teveel moeite voor doen want er zullen nog heel veel mensen zijn die wel goed voor je zijn en je zou wrs toch niet voor altijd met hem blijven… ik hoop dat je hier iets aan hebt ❤️

Reputatie 5
Badge +3

Thanks ik heb het net uitgemaakt hij zei dat ik dacht dat ik de enige in de wereld ben ik dacht echt van wtf

Reageer