Vraag

Mijn vriendje heeft moeite met zijn ouders en ik weet niet hoe ik heb kan helpen!

  • 28 November 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb sinds kort een relatie met mijn vriendje. Hij is de beste jongen van de wereld en ik hou heel veel van hem. Hij vind het alleen moeilijk om tegen zijn ouders te zeggen dat hij een vriendje heeft. Omdat hij gelovige ouders heeft. En ze accepteren het niet dat hij gay is. Hij heeft het daar best moeilijk mee. Hij zegt dat hij zicht zelf daarom ook wel is snijd. 

Dat vind ik echt verschrikkelijk om te horen. Ik gun hem namelijk de hele wereld. En ik wil hem daarom zo graag helpen! alleen speelt de lange afstand relatie ook niet echt mee.  Ik weet alleen echt totaal niet hoe ik hem moet helpen. Ik wil gewoon dat ie weet dat ik er voor hem ben en dat hij altijd bij mij mag komen. 

Heeft iemand misschien nog tips om hem te helpen? Zoals wat kan ik het beste tegen hem zeggen. En hoe eenzaam hij zich misschien voelt. Wil ik  gewoon dat hij weet dat hij er niet alleen voor staat en dat ik er echt altijd voor hem ben en dat hij dit niet alleen hoeft te doen. Ik heb het wel tegen mij ouders gezegd dat ik een relatie heb en ze zijn super blij voor mij en willen hem graag ontmoeten. Alleen als ik dat tegen hem zeg wil ik ook niet dat hij gaat denken dat het bij mij super makkelijk gaat en misschien vind hij het ook wel niet fijn als ik dat zeg.

Dankjewel voor dit lezen :)

En plzz geef je tips hieronder! 

Ik ben erg dyslectisch dus als zinnen niet helemaal kloppen sorry daar voor :)


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

Wat erg voor jullie 

Ik weet niet echt iets wat je kan doen (behalve zeggen dat hij bij jou moet komen wonen🙃) want het zijn zijn ouders maar mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

Ik heb niet echt een tip voor jou maar ik reageer gewoon omdat ik het zielig vond

Hee, 

Hahhaha dat hij bij moet komen  wonen zeg ik ook altijd tegen hem ik zeg altijd: “Je moet gewoon bij komen wonen.”

Ik ben 16 en hij ook. 

Reageer