Skip to main content
Vraag

Mijn vriendje heeft me bedrogen!

• November 17, 2025
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag beste forumleden

zoals de titel al zegt heeft mijn vriendje me bedrogen, we waren deze middag bij elkaar en toen moest hij naar het toilet.Een andere jongen met hartjes achter zijn naam stuurde hem op dat moment, ik vroeg er iets over en toen gaf hij het toe dat hij zijn grote liefde is en hij al langer twijfels heeft over mij.Ik voel me heel hard misbruikt!

Kan iemand vertellen hoe ik hier zo snel mogelijk over kan komen?

7 reacties

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 18, 2025

WAT EEN STOMME GAST

sorry maar ik wordt altijd boos als mensen vreemd gaan. Wie gaat er nou met iemand gevoelens spelen? 
Ik zou je concentreren op andere dingen bijvoorbeeld sport ,vriendinnen  ,hobby’s. Als je echt heel verdrietig bent kan je met iemand praten die je vertrouwd of wat bij mij helpt is schrijven. 

heel veel sterkte! 🩷

Xx ster 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Dan is hij jou niet waard .

Maar veel sterkte .

Maar het komt allemaal wel goed .

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

@Goonmaster123 

Wat erg om dit te horen!

Ik zou je gewoon op je sport afreageren misschien ook even terug moeite steken in je studies.Laat gewoon hem zien wie hij is kwijtgespeeld!

Veel sterkte Grote Dromen xx

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

Hoi ​@Goonmaster123 

Wat een k*tgast

Daar wil je toch geen relatie mee? Ik zou iemand anders zoeken als ik jou was, die niet zoiets geks doet! (Dat kun je nooit van te voren weten, maar je snapt wat ik bedoel)

Groetjes ​@Wolkje 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 26, 2025

Bedankt iedereen voor jullie reacties het geeft me echt steun!

Ik heb even een weekje de tijd voor mezelf genomen en ben nergens nog online op geweest.Ik heb me volledig gestort op mijn sport ( hockey).Het enige probleem was mijn ex speelde in hetzelfde team,hij is nu naar het b-team gestuurd en ik zit nog steeds bij het a-team.Ik merk dat ik door deze woede heel erg goed speel, ik wil jullie superhard bedanken allemaal voor jullie steun!!

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Ik heb nog een tip voor als je je gwn heel k*t voelt: luister naar traitor van Olivia Rodrigo 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 27, 2025

Dat is een hele goede tip!

Ik heb nog een ander nummer dat ik heel goed vind , too good at goodbyes van Sam Smith echt en supergoed nummer