Mijn vriendin zusje pakt af

  • 22 February 2018
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb dit gescheven via google dus hopelijk is alles goed bij mijn tekstten ik heb een vriendin genaamd bianca en ik heb een zusje de naam ga ik niet noemen maar bianca vroegt een keer of ze mijn zusjes nummer mag omdat we gingen kletsen Enzo maar nu ging mijn zusje elke dag praten met bianca hoe zorg ik voor dat mijn zusje uit buurt blijf van mijn virinden?

3 reacties

Je zou het haar simpelweg kunnen vragen.
Hi Sophieousri,

Misschien is het ook wel leuk om af en toe dingen met zijn 3-en te doen.
Er zijn een heleboel spelletjes die je thuis met zijn 3-en kunt doen en dan kun je ook wel eens afspreken dat jij alleen met je vriendin speelt en je zusje ook wel eens een keertje alleen met je vriendin.

Je kunt gamen, knutselen of legpuzzels leggen of koekjes bakken als het mag van mama of dansen of zingen bij youtube filmpjes of gewoon muziek van de radio of een leuke serie kijken of een film of “meisjesdingen doen”. Ik ben een jongen en ik weet niet precies wat meisjes leuk vinden, maar jij vast wel.

Oh ja en voor de telefoon kun je ook de telefoon op de speaker zetten, dan kunnen jullie elkaar allemaal horen en met elkaar praten.

Veel plezier met z’n allen.

Groetjes,
M&M’s
Ik zou je zusje en je vriendin niet uit elkaar halen. Maar blijf ondanks dat wel leuke dingen met je vriendin doen en vriendinnen met haar blijven. Anders dumpt ze jou voor je zusje en dat lijkt me best k*t. :)

• Galaxy

Reageer