Vraag

mijn vriendin wilt te ver gaan

  • 21 October 2021
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Badge

Hii, ik ben nu 13 en m’n vriendin en ik zijn best wel close we zijn gewend om gewoon op de bank te knuffelen en elkaar voor de lol op de kont te slaan. Maar de laatste tijd gaat m’n vriendin te ver vind ik, als we dan aan het logeren zijn dan probeert ze haar hand in m’n broek te doen of ze pakt m’n borst opeens vast,  en ik voel me daar nogal oncomfortabel bij, ik heb het haar ook medere keren duidelijk proberen te maken alleen elke keer zegt dat ze stopt maar een paar dagen daarna  gaat ze weer verder, wat moet ik doen om te zorgen dat ze stopt?


4 reacties

Badge

heyyy

als je je niet fijn voelt moet je haar op een gegeven moment gewoon van je af duwen. je moet het goed duidelijk maken waar jou grenzen zijn. 

scs

Hoi Anoniem.hii,

Ik ben het helemaal eens metaconfussedpanda, geef je grenzen aan. Als ze niet luistert als je gewoon stop zegt, zeg dan een keertje

STOP, nu is het genoeg. Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik het niet fijn vind als je me zo aanraakt. Elke keer zeg je dat je er mee ophoud, maar dat doe je niet. Ik wil niet boos op je worden, maar als het niet anders kan. Weetj je moet gewoon even beseffen dat ik het echt niet wil.

 

Je kan dus zoiets zeggen maak in ieder geval goed duidelijk dat ze ermee moet kappen.

 

Veel liefs,

1anoniempje1

Reputatie 6
Badge +7

Ga samen logeren en praat erover met haar, vertel hoe jij je voelt en vraag wat zij voelt.  

Blijf weg van ‘aanvallende’ vragen zoals ‘waarom doe je dat’ maar blijf bij gïnteresseerde vragen zoals ‘wat voel jij’ en ‘waar denk jij aan’

Zij is waarschijnlijk ietsje verder dan jij en ietsje meer geinteresseerd om wat lichamelijker dingen met jou te doen waar jij nog niet over nadenkt. Dat is niet fout van haar en ook niet fout van jou.  Jaag of duw haar niet weg.

Badge

Heel erg bedankt voor de tips iedereen❤️

Reageer