Vraag

Mijn vriendin was een transgender?

  • 7 June 2020
  • 9 reacties
  • 325 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben david, ik heb dus een paar maanden met mijn vriendin en we waren er eindelijk klaar voor om wat leuks te doen(als je begrijpt wat ik bedoel), maar toen ik bij haar thuis kwam en we lagen in bed te zoenen enzo en toen voelde ik opeens dat ze ook een piemel had nog groter dan die van mij!!, ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus ik ging zogenaamd een condoom pakken en toen was ik naar huis gerend in me onderbroek. wat moet ik doen dit was 2 dagen geleden gellukig ben ik een weekend weg dus ik hoef haar nog niet te zien.

 

 


9 reacties

Badge

wtf dat is echt fucked up je moet haar gewoon ghosten en verhuizen

Ja ik vind het wel jammer dat ze me het niet verteld had maar verhuizen gaat denk ik een beetje te ver.

Hey @David1010 .

Snap dat dit niet echt fijn situatie was. 

En persoonlijk vind ik wel dat ze dit had moeten vertellen . Daar ben ik het met je eens.

Misschien is het even een weekendje nadenken en daarna met haar praten wat er gebeurd was.zidar er meer duidelijkheid over is . Misschien heeft ze wel een goede verklaring voor. 

Weet je zeker dat ze een penis had? Of leek het er op. Misschien is het wel iets van maandverband dat je zag als boel maar goed ik weet niet of je iets echt heb gezien. Dus ja.

Groetjes gebruiker c 

Ik bleef niet lang in de kamer  maar ik kan zweren dan ik een penis en ballen zag

Reputatie 2
Badge

Heyy, ik zou niet gemeen tegen haar zijn want het is voor haar waarschijnlijk al lastig genoeg. Maar als het je heel erg bezig houd kun je het natuurlijk wel uitmaken. Houd het wel beleefd en vertel het niet aan andere mensen als zij dat niet wilt.

 

oke , ja dan is het wel ja. Maar zoals @Daisy_piggies  al zei kan je het beter niet gemeen tegen haar doen ondanks dat ze het niet heeft verteld. Misschien was ze bang voor je reactie. Maar daisy zei al een oplossing.  Als je er teveel mee zit kun je het ook uitmaken,  maar die het wel respectvol. 

Groetjes gebruiker c 

Badge

Hallo iedereen dit is jeffreykiller5000.

Ik vind dat eerlijk gezegd echt raar dat hij of zij, ik jeffreykiller5000 weet niet wat ik het moet noemen, dat niet heeft verteld aan jou. Jullie hebben namelijk al een paar maanden wat gehad toen je dit bericht had geschreven voor de community. Kun je trouwens nog een update geven van de situatie?

Dit was jeffreykiller5000 met zijn mening.

Groetjes,
jeffreykiller5000

hallo jeffreykiller5000,

ik ben toch maar gaan verhuizen, me ouders ware dat toch van plan alleen heb ik niet tegen esmee verteld waarheen en heb haar gebloed op Snapchat 

 

groetjes 

david

Je hebt een relatie en persoonlijk zie ik niet wat zo erg is dat zij transseksueel is terwijl je er al een paar maanden mee samen bent en het is beter dat je haar verteld dat je je erbij ongemakkelijk vindt dan haar te mijden want al is het een transgender meisje het is en blijft een mens met gevoelens 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.

Reageer