Mijn vriendin verkracht me en gaat vreemd

  • 16 April 2020
  • 7 reacties
  • 629 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, waarschijnlijk was mijn vorige post niet kort en krachtig genoeg, dus hier het hele korte verhaal.

Ik wordt verkracht en aangerand door mijn vriendin.

Verder ben ik er achter gekomen dat ze met oude mannen seksueel praat via seks sites. 

Wat moet ik doen? Ik heb het aan niemand verteld omdat ik teveel om haar geef en niet wil dat ik haar hele leven verwoest.

Ze zegt dat ze zelfmoord gaat plegen als ik het uitmaak omdat ze niet zonder mij kan leven.

 

Thanks, bye


7 reacties

Je bent niet verkracht. Dat is wanneer jullie seks zouden hebben tegen jouw wil in. je vriendin gaat vreemd en chanteerd je. Zoek voor haar proffesionele hulp en vermijd contact met haar. Ze heeft overduidelijk hulp nodig.

Ja ik weet het. Ik weet ook wat verkrachting betekent. Ik heb de laatste maanden geen seksuele behoefte en dan pakt ze me vast en heeft ze dus seks tegen mijn wil in, ik zeg er meestal achteraf pas wat van omdat ik bevries. Dan zegt ze dat ze er geen controle over heeft. Als het aan mij ligt wil ik geen seks meer maar soms doet ze het dus alsnog. Ik zeg nooit ja, dus oké misschien geen verkrachting, maar in ieder geval wel nu of binnenkort strafbaar. Ik kan er moeilijk door slapen als ze het doet en voel me ook nog minder comfortabel in mijn lichaam dan normaal.

 

Je kent mijn situatie niet, dus waarom zeg je meteen dat ik niet ben verkracht, volgensmij is er inderdaad een andere naam voor, maar waarom ga je er vanuit dat omdat het mijn vriendin is dat ik het wil?

 

Hey,

Ik denk dat dit een zeer toxic relatie voor je is. Als jij je oncomfortabel voelt in je eigen lichaam, is het tijd om aan de bel te trekken. Ik denk dat je het beste je ouders kan inlichten.

Hoi,

Als dit voor jou als verkrachting voelt, stop met de relatie. Hoe langer je hiermee doorgaat hoe meer last je ervan gaat krijgen later. 

Misschien houdt ze wel heel erg van seks en zoals ik het opvat uit je eerdere topics, jij niet echt? Waarschijnlijk praat ze met die oudere mannen, om daar mee te geilen en zo toch haar seksuele behoeftes te voldoen. Aangezien jij dit niet wilt. Maar alsnog is dit natuurlijk geen reden om het goed te praten.

Praat er met haar ouders over. Praat over wat ze doet, dat ze ‘zelfmoord’ wilt plegen als je het uitmaakt. Misschien dat zij hulp voor haar kunnen zoeken.

 

Jort

Hee @fiedel 

Thanks, ik zal het proberen, ik vind het alleen lastig om dat te zeggen en ik weet ook  niet zo goed op welke manier, maar ik wil het wel graag.

Hey @jort_ 

Ik ben nu ongeveer een half jaar bezig met puberteitsremmers waardoor mijn seksuele behoeftes heel erg zijn afgenomen, toen had ik ook voor het eerst ongewild seks met haar. Ik hoopte dat door met de hormonen te beginnen, ik mijn seksuele behoefte ook wel weer terug zou komen, maar sinds de ervaringen die ik er nu mee heb gehad, vind ik seks gewoon helemaal niet fijn meer.

 

Gisteren was mijn vriendin dronken en heeft ze mijn keel vastgepakt en zorgde ervoor dat ik niet weg kon komen. Toen hebben we daardoor weer onveilige seks gehad, terwijl ik deze keer daarvoor duidelijk 'nee' had gezegd. Maar ze zegt nu dat ze het zich niet meer kan herinneren. 

 

Ik denk inderdaad ook dat het wel slim is om haar ouders in te lichten. Ze heeft er zelf ook al met een vriendin over gepraat en die zei tegen haar dat we beter de relatie stop kunnen zetten, maar ze zegt ook tegen haar dat ze nog liever dood gaat. Binnenkort ga ik proberen het tegen haar ouders te vertellen. Thanks voor het reageren!

Hoi,

Het kan kloppen dat je na een verkrachting geen behoefte hebt meer aan seks. Mijn vriendin is meer dan 2 jaar verkracht. Zij had ook nooit behoefte aan seks en al die tijd hebben we ook geen seks gehad. Na pas een hele lange tijd met voorzichtige stappen wilde ze seks met mij. 

Het komt wel goed. Het heeft alleen lang de tijd nodig. Zoek iemand die geduld heeft en wilt wachten tot jij er klaar voor bent.

Reageer