Mijn vriendin terug pakken

  • 18 August 2020
  • 8 reacties
  • 172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Mijn vriendin is vreemd gegaan. Daar over hadden we ruzie, het is nu weer goed tussen ons maar ze zit met allemaal jongens te fleurten om mij jaloers te maken. Duss ik wil haar heel graag terug pakken maar ik kom niet echt op ideen dus plzz heb tips.

en reageer!


8 reacties

Je zou erover kunnen praten, mocht dat niet helpen dan zou je erover kunnen nadenken of je wel door wil gaan met de relatie

Je zou erover kunnen praten, mocht dat niet helpen dan zou je erover kunnen nadenken of je wel door wil gaan met de relatie

Het is al lang uit en ik hoef dat gepraat niet meer daar voor is er al te veel gebeurt 😂

Dus wat is dan nu je vraag?

Dus wat is dan nu je vraag?

Zij wil mij kut laten voelen dus nu wil ik het terug doen, want zo gaat het altijd met haar 

 

Ik denk dat je dat beter niet kunt doen en gewoon het met rust laten en verder gaan

Heyy

In de reacties hierboven zie ik dat jullie niet samen meer zijn, waarom wil je haar dan alsnog terugpakken? 

Als jij haar gedumpt hebt heb je haar al teruggepakt.

Als zij jou gedumpt heeft zal het haar toch weinig boeien.

Groetjs

 

Net zoals Kaas123 hierboven zie ik niet echt het nut in van dit plan.
Is het echt nodig om een ander te kwetsen, zodat jij jezelf eventjes goed kan voelen?
Zelf denk ik dat jij je energie beter in iets anders kunt stoppen.

Mogelijk is zij niet eens bezig met jou en flirt zij  slechts met die mensen, omdat zij hen aantrekkelijk vindt.

Het kan zij dat zij iets heeft gedaan, wat niet goed was.
Moet jij haar dan per se terugpakken met een andere valse daad?
Zo zijn jullie beiden slecht bezig.
Je zult ook niet echt populairder worden met zo'n zet, dus ik zie eventjes niet hoe er hier iemand op vooruit gaat.

Ik raad jou dus aan om dit plan gewoon uit je gedachten te zetten en verder te gaan met je leven.

Hey

Ik zou gewoon verder gaan met je leven en niet aan je ex te denken of te kijken. Boeien dat ze met andere jongens flirt het is uit! Jij mag nu ook met andere meiden flirten(doe dit aub niet om haar jaloers te maken want je trekt dan iemand anders zen gevoelens mee)

Groetjes

Aphrodite

Reageer