Skip to main content

Hallo, ik ben 14 jaar en mijn vriendin is 13, ze is echt heel mooi en grappig, we hebben al 0,5 jaar verkering. Maar ineens mag ik van haar ouders geen contact meer met haar. Ik vind dat heel raar maar ze zegt stiekem tegen me dat haar ouders denken dat ik haar gebruik. Ze zegt ook dat als haar ouders ontdekken dat ik nog contact heb met haar dat ze een groot probleem heeft. Ze wil niet dat ik haar vader of moeder benader via WhatsApp of gewoon in het echt. Weet iemand miss een oplossing? Hoe ik haar ouders duidelijk kan maken dat ik haar niet gebruik en miss iets waardoor ik nog stiekem contact kan houden met haar? 

Duidelijk maaken moet je vriendin doen gezien ze niet wil dat jij het doet. Misschien brieven schrijven  of en bepaalde ontmoetings plek en tijd maaken en er voor zorgen dat ze een goede reden heeft om weg te zijn van huis. Ik zou dan denken aan en school project of presentatie 


Wow zo kut voor je. Kan je haar niet gewoon na school zien of spreken? Ik zou wel gaan praten met hun. Dan kan je goede indruk achter laten, en leren ze jou ook gewoon kennen. Echt jammer maatje ik zou allebei met haar ouders praten.


@ndw thnx voor je bericht, k wil wel met die ouders praten alleen dan heeft ze dus een probleem en dan gaan haar ouders haar tel checken


Reageer