Vraag

mijn vriendin maar zij is groter

  • 17 December 2022
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo allemaal, ik heb een vraag voor jullie nou kijk:

Ik heb een vriendin en ze is echt een schat, ze is echt de liefde van mn leven zegmaar. Zij wilt voor altijd bij me blijven zegt ze en ik wil dat ook wel.

Alleen nu is er een ding k ben heel blij met haar, maar er is lengte verschil tussen haar en ik.

Zij is 10cm groter dan ik (ik ben namelijk echt klein ben een jongen van 15 van 1,68 en zij is rond de 1,75). K hou echt heel veel van haar, mr soms zit ik er echt gwn mee. Ze is echt perfect en lief en gwn alles. Maar t ding is het lengte verschil k heb er zelf niet last van ofz als k naast haar sta of iets, maar het is meer hoe t eruit ziet. Als k in de spiegel kijk en mn vriendin staat naaste me idk k voel me dan zo raar gwn. Meestal horen jongens langer te zijn.

Wat denken jullie? Maak ik me terecht zorgen? Of niet? Wat zouden jullie in deze situatie doen?

mn vriendin zelf zegt dat ze t echt niet uit maakt en dat t mr lengte is (ze is niet een ko groter ofz dat ook weer niet).

 


5 reacties

Ik zou je er geen zorgen over maken. Het belangrijkste is hoe jullie het samen hebben en zij zegt zelf dat het haar niks uit maakt. Ik snap dat het misschien niet super leuk voelt maar wat heb je liever: iemand die kleiner is dan jouw maar super stom of je grote liefde die iets groter is dan jouw? Ik zou je er niks van aantrekken! Hopelijk kun je hier iets mee liefs Tai 🍀🍀🍀

Reputatie 7
Badge +19

lengte maakt niet uit. Ik ben zelf ook heel klein en ken het probleem. Soms kan je je er inderdaad druk om worden maar uiteindelijk boeit het echt niks dat jij langer bent dan haar. Als jullie elkaar maar leuk vinden.

Reputatie 2
Badge +4

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik wou gwn even weten hoe mensen hierover dachten. Ik hou echt van mij vriendin hoor dus het zal voor mij nooit een reden zijn om het uit te maken. 
heel erg bedankt!

Badge +1

Ik zit in exact dezelfde situatie, ja het is wat het is. Ik hou zo veel van haar, zij ook van mij, alles is perfect, die lengte is dan maar zo. Als je tegenover elkaar staat merk je er toch weinig van, als het alleen in de spiegel is maakt het ook weinig uit. Je kijkt toch niet 24/7 in een spiegel.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

ik heb geen vriendje ( of vriendinnetje ) 

maar snap wel wat je bedoelt…. 
 

mijn zus vindt het bijv. Ook heel vervelend dat ik groter ben, ( op foto’s gaat ze soms ook op haar trnen staan 😅) 

Maar er zijn ergere dingen de wereld vergaat               ( gelukkig)  niet , 

veel plezier met je vriendinnetje, ik wens jullie al het geluk toe, 

 

liefs 

Mij _ Niet _ Gezien 

Reageer