Vraag

Mijn vriendin houd niet van knuffelen

  • 16 February 2021
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Badge

Hoi

 

Ik heb nu al een tijdje met mijn vriendin. Ze vind het best saai om te gaan knuffelen in bed, terwijl ik dit juist super fijn en leuk vind.  Dus als ik haar dan vraag of ze naar boven wilt zegt ze of altijd: “Nee we zitten hier toch ook gezellig" of ze vraagt wat ik wil doen dan… Ja ik vind het best genant om dan te zeggen waarbij mn ouders in de kamer zitten Ja ik wil boven knuffelen in bed”

Dus uiteindelijk zitten we 2 uur lang spelletjes beneden te doen met mijn moeder, wat ik ook heel leuk vind en mijn moeder ook. 

Heeft iemand misschien tips om haar mee naar boven te krijgen, heb al wel is eerder met haar het er over gehad maar ze zegt gewoon: “ik vind het saai”


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Geef haar tijd, misschien vindt ze knuffelen en dat gebied nog te vroeg, ieder z’n eigen tijd...

Badge

Nou, dat is het niet, we hebben al vaker intieme dingen gedaan wat ze ook super leuk vond

Reputatie 5
Badge +6

Ieder z’n eigen ding, er zijn vast ook dingen die jij niet al te gezellig gaat vinden… niet iedereen is een knuffel type...

Hee Mr787,

Lastige situatie, het is een verschil aan behoefte tussen jouw en je vriendin. Jij vind het wel fijn om samen in bed te knuffelen, maar zij geeft aan het saai te vinden. Dan kun je je afvragen of ze het echt saai vind of dat er een andere reden achter zit?

Misschien zou je kunnen proberen om een soort compromis te sluiten, een tussenweg. Het is hartstikke leuk dat je vriendin spelletjes doet met je moeder, maar uiteindelijk is het wel jouw vriendin. Je zou kunnen voorstellen om na een tijdje toch naar boven te gaan en dan kun je zeggen dat je al een poosje beneden hebt gezeten en ook nog wat tijd samen wil.

Of je gaat bijvoorbeeld samen een film kijken in bed, dan ligt de nadruk wat minder op het knuffelen zelf, maar is de kans misschien groter dat het wel gebeurt. Je kan natuurlijk ook wat anders doen als film kijken, je kunt samen overleggen wat het dan minder saai zou maken voor je vriendin.

Bespreek het nog eens met haar en als ze aangeeft dat ze het saai vind, kunnen jullie ook samen nadenken over hoe het dan minder saai kan worden en voor beiden een prettig iets.

Groetjes,
Simply Me

Badge

Hoi,

 

Wat jammer voor je dat ze niet wilt knuffelen. Heb je al met haar gepraat waarom dit zo is? Misschien zit er een logische reden achter. Het is belangrijk om met elkaar te praten, ook over dit soort dingen, dus doe dat vooral.

Als ze het echt niet fijn vind om te knuffelen, dan is dat natuurlijk heel jammer, maar dan moet je het er bij laten. Misschien komt het nog wel. Geef haar de tijd.

Je kan natuurlijk ook dingen bedenken die je kan doen boven, films kijken of gewoon praten over dingen. zo ben je alsnog dicht bij elkaar.

 

Groetjes en heel veel liefde, 

Fip

Badge

Hoi, bedankt iedereen voor de reacties :)

 

Ik heb met haar gepraat maar ze zei: Ik vind het gewoon echt saai om niks te doen. Dus ik denk dat het daarbij ophoudt.

Vind ik eigenlijk wel heel erg jammer maarja

Reageer