Mijn vriendin heeft verkeerde vriend

  • 24 January 2023
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Mijn vriendin (15) was al 2 jaar verliefd op een jongen (19) sinds een half jaar snappen ze met elkaar hij wil dat ze een naaktfoto stuurt (dit heeft hij bij meerdere meisjes gedaan) mijn vriendin wil er een sturen om hem te vriend te houden want ze is bang dat hij anders boos word. ik vind het geen goed idee om dit te doen hoe moet ik haar overtuigen of haar tips geven wat ze moet doen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

dit lijkt me inderdaad ook geen goed idee. Deze jongen is ook minderjarig namelijk. (bedoeld is wss meerderjarig KT)

Praat er nog eens over met je vriendin of deel anders je zorgen met iemand anders die je vertrouwd.

Reputatie 7
Badge +17

Nudes sturen om iemand te vriend te houden is echt een slecht idee. Weet zij ook dat hij dit bij meerdere meisjes doet? Zo nee, dan zou ik haar dat wel vertellen. Hij is sws strafbaar als hij een minderjarige om een naaktfoto vraagt.

Nee nee dit moet ze niet doen.  Iets doen wat je niet wil om een ander tevreden te houden is nooit goed.  

Badge

ik weet niet wat je zou kunnen doen mr sws zorg er voor dat ze geen vrienden meer wordt met die jongen want jongens die meisjes dwingen naakt fotos te sturen zijn geen vrienden met ze enzz

Reageer