Vraag

mijn vriendin haar schaamhaar


  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedenavond.

Ik had even een vraagje en zou daar graag jullie mening en advies over willen hebben.

 

Ik heb nu al een paar maanden een relatie met m'n vriendin, we hebben het al een aantal keer gedaan en daarbij ook veel plezier gehad.

Nu is het zo dat ze heel graag wilt dat ik haar beff, alleen heeft ze nogal veel schaamhaar, dit vind ik echt niet erg, maar wel als ik er met mijn mond moet zitten.

 

Ze is heel erg gevoellig voor kritiek en word snel emotioneel, hoe kan ik het beste brengen dat ik dat wel wil doen maar niet als het zo begroeid is.

 

M.V.G.

N


21 reacties

Ik denk dat je er niet echt omheen kan, dan het aan te geven. Probeer dat op een rustige toon te doen; hopelijk heeft ze er dan begrip voor. Zo niet, dan is het verder ook niet jouw fout, maar die van haar.

Ik verwacht dat jullie ondertussen oud genoeg zijn om hier gewoon normaal over te kunnen praten, ook al is ze snel emotioneel. Jij heb jouw voorkeuren en zij heeft haar voorkeuren, het is een kwestie van geven en nemen - je bent nergens toe verplicht. :)

Je hoeft het toch ook niet als kritiek te brengen. Breng het een beetje in de trant van ‘ik wil je gerust beffen maar dan zou ik het prettiger vinden als...’  Je moet haar in ieder geval niet het gevoel geven dat zij wat fout doet als ze zo gevoelig is. Breng het juist als jouw voorkeur en niet als kritiek op haar lichaam of intieme verzorging. 

Badge

Je kan er niet echt omheen mr weetje je moet het niet als kritiek brengen, gwn zeggen waar het op staat. Zo simpel kan het eigenlijk zijn. Ligt eraan of je er zelf teveel om heen draait dan gaat ze het wel als kritiek opvatten.

Reputatie 1
Badge

Hey Anonymus hierboven. Je schreef  over je vriendin dat je haar niet wil beffen enkel omdat ze nogal veel schaamhaar op haar kut heeft? Sorry, maar dat zou jij echt niet tegen mij moeten zeggen en al helemaal dat je vies bent van een paar haartjes. Echt gast, je zegt toch ook dat ze erg gevoelig is voor kritiek en dat ze snel emotioneel wordt?? en dan ga jij gewoon nog tegen haar zeggen dat je haar zo niet gaat beffen.?? echt waar, denk jij nou echt dat een meisje dat sowieso graag wil horen ?

Je meisje hoort dat je haar niet wil beffen, nou meisjes freaken dan al hoor, want dan is er wat fout aan haar denkt ze natuurlijk, ze zal dus gelijk denken aan kritiek… meisjes kunnen dat opvatten als dat jij haar niet goed genoeg vind zoals ze zelf wil zijn.

Ik ben zelf ook een meisje dat nogal fel kan reageren op mannen die zulke vragen stellen, ik zou zeggen waarom de eerste aantal malen er niks aan de hand was? je ziet toch dat ze harig wil zijn? Dus als ze je de eerste keer had gevraagd dat ze het fijn zou vinden als jij haar ging beffen zou je dan ook al nee hebben gezegd? Weet je ik als meisje reageerde op net zo n opmerking en zei tegen hem sorry maar is mijn schaamhaar dus het probleem?? Nou als je niet snel begint te beffen ben ik dus te min voor je. IK zou zo kwaad zijn dat ik het gelijk uit zou maken, mij wel neuken, maar mij beffen ho maar ,doooei!! x 

Reputatie 6
Badge +3

@Michelle16  HHAHAHAH k vind jou echt een top meid omg 😭💓

 

zoals Michelle16 al zegt,  haar is sws normaal en het is HAAR lichaam en HAAR keuze om het niet te scheren. Ze doucht toch gewoon en wast gewoon dus waar ben je bang van? Schaamhaar bijt niet hoor,  ik zou het niet tegen haar zeggen omdat je haar dan sws kwetst op wat voor manier dan ook, dan denkt ze namelijk “huh, maar hij vond het al die tijd oké! En nu ineens niet? Vindt hij mij vies ofzo??..” 

 

dat wil je denk ik ook niet

 

sws wat voor jongetje ben je als je niet tegen wat haar kan? Haar is normaal

 

xx 

Reputatie 6
Badge +3

T valt me ook op dat  vgm naast @Michelle16  alleen jongens reageren hierop.. alsof die iets te zeggen hebben hierop

 

 

Reputatie 7
Badge +11

@Michelle16 en @Hello1 

Dit topic is nogal oud en 'Anonymous' betekent dat dit persoon niet meer op het forum actief is.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +3

@Wees Jezelf Bij Noah  drm zei ik ook vgm, omdat de enigste met een bestaand acc een jongen is

 

ik zag niet dat dit topic al aan de oudere kant is, thx

 

xx

Hey, ik ga toch reageren, ookal is dit topic nogal oud.  En sorry dat ik eigenlijk reageren op @Michelle16  en @Hello1 

Deels hebben @Michelle16 en @Hello1 gelijk, het is haar lichaam en haar keuze, dus daar kan je geen kritiek op geven.  Ook vind ik het ‘kritiek slecht nemen en emotioneel’ nogal stereotyperend, wat natuurlijk niet goed is.
 

Toch snap ik de jongen ergens ook wel. Veel jongens en meisjes vinden schaamhaar eenmaal vies, haren kunnen bij pijpen en beffen in je tanden komen (misschien heb je wel die memes hierover gezien…)en als je het niet goed gewassen hebt komt er allemaal viezigheid in vast te zitten (eigen ervaring 😂)  Dan kan oraal doen gewoon veel minder leuk zijn, bij oraal komt het namelijk allemaal in je mond. (Zoals hij zegt, schaamhaar zelf niet het probleem, maar dat het in de mond komt, daarom is de seks zelf wel ‘goed’) … Seks hoort leuk te zijn voor beide kanten, je gaat die jongen toch niet dwingen oraal te doen als hij het vies vindt. Hij heeft ook wensen en grenzen…

het is dus ook de jongen zijn volledige recht om het niet te doen. Natuurlijk kan hij zich licht aanstellen, maar als hij dit echt niet leuk vindt, hoeft hij het niet te doen.  Hetzelfde geldt ook andersom, als de vriendin het niet wil scheren, pech voor de jongen, dan maar niet beffen of slecht beffen… maar hij heeft het recht om het te vragen, dat is nou eenmaal hoe gezonde relaties werken.


ik vind de toon in de reactie ook een tikje te heftig, natuurlijk is het logisch dat je niet zomaar gaat zeggen dat het uiterlijk van je vriendin niet goed is, maar daarom is dit topic toch gemaakt? De jongen vraagt advies om het aardig te brengen, zodat de vriendin niet onzeker wordt. 


Ik snap heel goed dat mensen onzeker kunnen worden van zo’n opmerking, daarom moet het goed gebracht worden. Alleen het heeft dus ook praktische  redenen

ps: klinkt misschien flauw na deze hele reactie, maar ik vind schaamhaar mooier en leuker.  Dus ik vind het zelf eigenlijk geen probleem😂 wat ik probeer te zeggen is dat het dus voor sommige mensen wel een probleem is. En ergens snap ik het dus ook andersom wel, ik heb het liefst dan weer een vriendin met schaamhaar, dus ik zou dat ook vragen, als ze nee zegt… pech :(  en ik zou verwachten dat ze soortgelijke dingen aan mij vraagt.


 

 

Reputatie 1
Badge

Heeey Hello1, haha, dank je voor je leuke reactie! Ha ha, dank dat je me een top meid noemt, meestal ben ik een bitch, ja toch?? Oh of egoïstisch, natuurlijk bro nee hoor jij bent mister lover lover. Weet je Hello1? Wat jij ook zegt, dan ga ik een paar keer met een jongen naar bed en dan denk ik nou ok hij zijkt niet over mn behaarde kut, maar echt een beffer is hij ook niet echt, dan vraaaaag ik of hij heel misschien,  he?? Zegt ie: maar meisje.....(Dan denk ik, Gast! Wtf, geen voorspel de eerste keren, en nu gezijk... Dus ik jou wel... Maar jij mij niet??? Je meent het, echt?? Ooooh, Jaaaa nee hoor, prima, snap je heeeeeelemaal bro...Al dat haar ,natuurlijk, Ben ik de bitch! En e die gast hierboven: WAT zeg je allemaal, ja,nee,Oh toch wel liever een behaard meisje, bro, je bent een jongen, wat reageer je op een ding tussen twee meisjes?? Ach boeje. Hey Hello1, meisje respect voor je, ik mag je wel. You go girl! Laterzzzz

Reputatie 6
Badge +3

@Michelle16  echt hoor en zelf als ze niet willen scheren moeten wij wel pijpen want jongens vinden kaal “gay” bij zichzelf en willen dus nie scheren

Reputatie 6
Badge +3

@Wild forest  mensen hebben natuurlijk voorkeuren, net als dat jij schaamhaar leuk vindt, maar het blijft uiteindelijk de keuze van de persoon zelf

 

sws denk ik niet dat er sprake is van forcering; maar wel vind ik het niet echt respectvol om schaamhaar te behandelen als een vies iets (ik zeg NIET dat jij dat doet), er is een groot taboe om schaamhaar heen zoals je zegt vinden een hoop jongens dat vies terwijl het gewoon wat haar is. Als die meid zich gewoon goed wast is er toch niks om vies van te zijn? 
 

ook vind ik als je dr geil genoeg vind met haar om dr te neuken dat je dan niet zielig moet doen als je haar wilt beffen, ik denk als dat bij mij zou gebeuren dat ik me zou afvragen van wie hij dat idee heeft gekregen dat ik plotseling moet scheren

 

zelf scheer ik alleen als ik dat wil of ga zwemmen ofzo, en mijn vriend klaagt er nooit over. Ik vind gewoon dat die keuze niet bij de partner ligt, al helemaal niet als de meeste jongens ZELF weigeren om te scheren omdat ze dat onmannelijk vinden of “gay” . T is geven en nemen zoals je al zegt

 

maar ik snap het probleem gewoon niet zo, als ze gewoon goed wast is er toch niks vies aan?? En ik weet ook niet wat je doet als je allemaal haar tussen je tanden krijgt hoor dat lijkt me nogal frappant 

 

verders is dit ook niet in “heftige toon” geschreven maar gewoon mijn mening als meisje zijnde

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, jullie hebben helemaal gelijk dat je niks mag eisen van elkaar. Ik zou niet eens willen. Maar vragen staat iedereen vrij in hun eigen relatie als je dat van elkaar prima vind.  Je lijf is van jou en is zoals het is. Het is ook gelijkheid first wat mij betreft. Niet verplichten of eenzijdig eisen stellen, dat heeft niks met liefde te maken.  Verder mag iedereen hier reageren in topics hoor. Er zijn geen privè chats.  En als laatste  @Hello1  toch even een klein opmerkingetje :) dat geldt niet voor alle jongens, ik shave ook alles en vind dat prima, of iemand anders dat gay noemt mag ie zelf weten. Wat je vind mag je houden zeg ik dan maar, zeker op het gebied van intiem zijn met je lief.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +3

@Tartan14  hey ja, ik generaliseerde nogal, maar heb mezelf verbeterd in me nieuwe reactie (idk of die er al op staat?) maar ja, fijn dat een jongen zich er ook in kan vinden

 

xx

Reputatie 7
Badge +17

@Hello1  is helemaal top hoor! het was geen verwijt :) en ik heb ook wat aangepast!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +4

Hii, ik ben het met @Tartan14  eens. Niemand kan een ander verplichtingen opleggen en al helemaal niet over je lichaam. Ik zou 'm ook mijn bed uit gooien als hij dat zou eisen. Maar als je met elkaar wilt bespreken wat je wel en niet wilt mag dat ook gewoon. Schaamhaar is niet vies. Ik vind overigens dat de vraagsteller het helemaal niet grof of eisend brengt, dus dat hij zo wordt afgefikt is ook weer heftig. Mensen moeten dingen leren en deze jongen vraagt het gewoon netjes omdat hij er onzeker over is. Nou, antwoord gekregen en les geleerd. Dat maakt hem nog niet meteen een duivel!  En ik ben blij met jongens als @Tartan14  en @Tover01  die naast hun rustige karakter en hun antwoorden hier,  ook lekker zichzelf zijn ( rokje dragen, make up, sieraden,  kilt, etc.) en ik vind op dit forum wel meer heel lieve zachtaardige jongens die niet voldoen aan dat beeld van macho alfa zielepootjes die ons meisjes wel even zullen mansplainen hoe alles moet en hoort. Dan zijn jongens als Tartan echt heel wat leuker en menselijker! 

Maiskolf je XoX 

Reputatie 6
Badge +3

@Maiskolfje  ja dat kan wel zijn dat je die hier vindt, maar je komt ze veel vaker tegen in t echt. 
 

verders was t ook niet om iemand af te fikken, maar duidelijk te maken dat jongens daar geen zeggenschap over hebben (andersom geldt dat natuurlijk ook)

 

xx

Reputatie 7
Badge +12

Hey! 1 opmerking er bij: ik vind zelf dat ik als jongen niks te vertellen heb over een meisje haar lijf of uiterlijk. Dat doe ik dus zeker ook niet. In dit soort dingen stel ik me liever ondergeschikt op of hoe zeg je dat. Ik vind het normaal dat zij daarover beslist. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 1
Badge

Hier Michelle, ik lees net de reacties van een paar jongens, sorry gasten, ik ben soms een bitch en ga dan gewoon alle jongens over een kam scheren. Nu ik jullie meningen las is het me duidelijk dat er natuurlijk wel jongens zijn die veel respect voor meisjes hebben en ze geheel accepteren zoals ze willen zijn. Het was niet mijn bedoeling om jongens zoals jullie, gewoon chillen gasten te beledigen. Ik hoop dat ik zo n jongen ook eens tegenkom.  Veel liefs gasten, jullie geven me hoop. Michelle16 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Michelle16  ik ben het met je reacties wel eens hoor, kan het me ook voorstellen! No hard feelings, ik had niet het gevoel dat je iedere jongen bedoelde 🙂 en ja, er zijn ook gewoon helaas wel veel domme gasten,  zoals ik in een ander topic ook al zei 🤭 het is niet erg om af en toe eens flink de dingen bij hun naam te noemen hihi 😎😘 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap beide kanten wel. Natuurlijk beslist iedereen over z’n eigen lichaam. Maar in een relatie zijn er wel 2 personen.Daarom moet je dit soort dingen ook gewoon met elkaar kunnen bespreken. Een jongen helemaal affikken omdat hij niet zo’n fan is van schaamhaar vind ik onterecht. Als een meisje (of jongen) dat bij mij zou doen zouden we ook wel snel klaar zijn. Niemand heeft het recht om bepaalde handelingen te eisen van de ander.

Hey! 1 opmerking er bij: ik vind zelf dat ik als jongen niks te vertellen heb over een meisje haar lijf of uiterlijk. Dat doe ik dus zeker ook niet. In dit soort dingen stel ik me liever ondergeschikt op of hoe zeg je dat. Ik vind het normaal dat zij daarover beslist.

@Tover01 Helemaal met je eens. Daar heb ik wel de opmerking bij dat de ander ook niks te vertellen heeft over wat hij/zij wel of niet prettig vindt. Respect moet van 2 kanten komen. Maar goed, dat maakt relaties soms ook best lastig.

@Michelle16 Ja, veel jongens zijn gigantische eikels maar er zitten gelukkig ook een paar goede tussen 😉 Het is ook niet erg dat je ‘fel’ reageert hoor. Maar probeer de dingen wel altijd van 2 kanten te bekijken

Wel jammer dat @Wild Forest weg is trouwens. Hoop niet dat dat door dit topic was.

 

Reageer