Vraag

Mijn vriendin doet de laatste tijd raar?

  • 26 August 2020
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Badge

Ik ben dus een jongen van 14.

Ik heb al sinds 26 juni 2019 een vriendin, we hebben het nu dus 1 jaar en .. weken/maanden, (ik hou het niet echt heel erg bij).

Maar ze heeft eigenlijk al sinds dat we het kregen dingen gedaan met andere die ik eigenlijk niet leuk vond waarvan ze wist dat ik het niet leuk vond, ik kwam er wel achter maar ik vergaf haar zegmaar, als dat logisch klinkt?

We zouden dus eigenlijk dinsdag en woensdag samen in de pauze gaan zitten, maar ze negeerde mijn appjes en zei de hele tijd ja ik ben hier en dan ging ik daarheen en dan zij ze oh nu ben ik hier. 

Ook negeert ze heel vaak vragen op snapchat die ik haar stel onder het snappen, ook wou zij vandaag bellen maar kwam ze gewoon niet.. Ze doet ook gewoon de laatste tijd ja idk, boos ofzo tegen mij.

Ik heb zover ik weet niks fout gedaan, heb al sinds het begin echt mijn best gedaan. Heb 1 armbandje gekocht dat nogal duur was, 1 mega grote knuffelbeer, 2 andere knuffels, heeeeel veel chocola, getrakteerd op toverland en in toverland lekker eten enzo, oorbellen en een telefoon hoesje. Ze heeft mij eigenlijk nog nooit een cadeau gegeven, niet met mijn verjaardag en ook niet toen we het 1 jaar hadden, *DAT HOEFT VAN MIJ OOK ECHT NIET*, ik wil gewoon afspreken met haar, maar sinds de corona tijd begon had ze '’nooit tijd'’ we sproken als ik geluk had 1x in de week af.. Ik vind het zo gewoon niet meer zo leuk, ik doe heel erg mijn best maar heb het gevoel dat het haar niks uitmaakt, en als ik wil praten op school hebben we geen privacy en via app is het alleen '’sorry echt sorry'’ en ja.. Ik weet niet wat ik moet doen.


6 reacties

Sorry makker, maar dit klinkt niet als een echte relatie. Als je zo hopeloos verliefd bent vraag je haar nog een laatste keer waarom ze doet zoals ze doet, maar neem het van deze boomer aan dat uitmaken en doorgaan met het leven het beste is

Badge

Sorry makker, maar dit klinkt niet als een echte relatie. Als je zo hopeloos verliefd bent vraag je haar nog een laatste keer waarom ze doet zoals ze doet, maar neem het van deze boomer aan dat uitmaken en doorgaan met het leven het beste is

Yo man, dankjewel voor je reactie, echt bedankt. Maar ik wil het gewoon niet echt uitmaken denk ik, ik weet het gewoon niet meer.

je kan gewoon ff wachten, mischien trekt ze later wel weer bij en worden jullie weer helemaal verliefd maar als ze lang zo blijft doen dan kan je er met haar over praten en als dat geen uitkomst biet ja dan is het klaar. 

 

Misschien is het al genoeg als je tegen haar zegt dat je het wilt uitmaken als het zo doorgaat.

Sorry makker, maar dit klinkt niet als een echte relatie. Als je zo hopeloos verliefd bent vraag je haar nog een laatste keer waarom ze doet zoals ze doet, maar neem het van deze boomer aan dat uitmaken en doorgaan met het leven het beste is

Yo man, dankjewel voor je reactie, echt bedankt. Maar ik wil het gewoon niet echt uitmaken denk ik, ik weet het gewoon niet meer.

Doe uiteraard waar je je zelf goed bij voelt, ik zeg het je alleen: energie en liefde stoppen in iemand en niet hetzelfde terugkrijgen is het het niet waard om langer mee door te gaan. Echter kan je zoals @J8j8 zegt haar wel op haar 'gedrag' aanspreken, als waarschuwing. Misschien werkt het. Waarschijnlijk niet.

Veel succes broeder

Badge

@Angovis jaa, heb er over gesproken en gezegd dat ik het zo niet meer leuk vind, het is nu weer leuker geworden, hoop dat het zo blijft :)

Reageer