Skip to main content

hallo,

ik ben een meisje 14 jaar en heb een een relatie met een ander meisje, zij is 11 jaar,  we spreken dagelijks af en hebben vaak contact via snapchat,

maar de laatste tijd maakt ze snapchat accounts aan, voegt ze me toe en doet zich voor als iemand anders, ik vroeg me eerst af waarom en ik zei tegen haar dat ik wist dat zij het was, ze had het uiteindelijk toegegeven maar nu heeft ze dus weer een snapchat account aangemaakt en doet ze zich weer voor als iemand anders,

deze keer dacht ik, oke, laten we eens kijken wat ze te zeggen heeft, dus ze begon me te chatten, in het begin waren onze gesprekken nog een beetje droog en saai, maar op een gegeven moment begon ze "ily" te zeggen, dat i love you betekend, en ik was zovan, oke, juist, en toen begon ze te praten zovan, heb je al een vriendje of vriendinnetje? ik zei ja want ik had met haar, maar ze deed zich voor als iemand anders dus ik moest ook doen alsof ik dat niet wist, en toen was ze zovan, hebben jullie al gezoend? want dat moet wel in een relatie he? ik zei, nee dat hebben we nog niet gedaan, maar  we gaan het wel doen hoor, maar ineens begon ze me hele uitleggen te geven van hoe en wanneer en ik moest haar beloven dat ik het zou doen de eerstvolgende keer dat ik haar zie,

het begint me een beetje dwars te zitten, het voelt alsof ik moet liegen tegen haar, wat ik eigenlijk ook wel waar is, want zij weet niet dat ik weet dat het eigenlijk zij is, zij denkt dat ik denk dat ik tegen een compleet vreemde praat, maar dat is niet zo!

ik begin me af te vragen of dit het juiste is, moet haar nu nog wel zoenen? want blijkbaar wilt ze dat wel, ik ook hoor, maar ik weet niet of dit de juiste manier is, en hoe ga ik hiermee om? moet ik boos worden? moet ik het haar vertellen? moet ik het zo laten? ik heb geen idee wat ik moet doen! kan iemand mij alsjeblieft advies geven? 

groetjes

iemand144

Hoi ik snap precies wat je hebt.

ik heb het gehad met m’n ex op dezelfde leeftijd en ik heb het uitgemaakt nadat ik zag dat het zijn Snapchat account was. Hij probeerde me zo ver te krijgen via een Snapchat account om sex met hem te hebben. Ik heb het niet gedaan hij heeft me ver gekregen maar er zijn grenzen en vooral toen ik er achter kwam dat hij het was. Dus het is heel raar als ze het doen. Ze zet je op spanning omdat zij het wil maar je moet het niet doen als jij het niet wil. 

ik wens je succes met je probleem hoop dat je er wat aan hebt🥰

@Iemand144 

Ik zal als ik jou was denk ik een beetje boos worden en daarna zeggen dat ze het niet meer moet doen en gewoon allebei vergeten. Als ze het toch nog een keer doet gewoon zeggen dat je weet dat zij het is.

Grtz,

Noah

Reageer