Skip to main content

Hoi daar ben ik weer . Ik ben bi en heb met me ex vriendin we hebben nu 5 maanden en ik hebt soms over zoenen of openbaar maken ze word helemaal gek en nu ook dat ik wat minder tijd voor de heb ik hou zo veel van der daarom vroeg ik haar zij is nog niet uit de kast maar ik wel en ze zweert dat ze het niet uit medelijden doet maar ik weet het niet zo . Het voelt ook of ze voor me schaamt maar als ik met haar praat doet ze saggorijnig en nu is ze boos dat ik geen tijd voor der heb en ze word ook boos als ik haar geen aandacht geef terwijl ik dat zelf graag ook wil en ik doe zo me best ze was laatst jarig heb 40 euro aan haar uitgeven en zo’n foto box gemaakt ik geef heel vaak cadues ook zo’n lange brief boek met gedichten erin en ze komt over of ze dan blij is en volgende dag niet meer ofz heel raar en ik stop veel tijd in der dus ik vind dat sehr vervelend. En ik heb strenge ouders en zij niet dus dat is ook wat ik mag bijna nooit met haar afspreken 


 

mijn vraag is wat jij in mijn situatie zal doen ?

Help we sturen altijd zo gn hvj en ze stuurt nu ik ga slapen ik durft nie te openen gaat ze me nou dumpen dan ben ik echt klaar met mensen

 


Reageer