Hoi ik ben een meisje (13) Ik praat nu met een jongen binnenkort (15) ik ben dan al 14 dus het leeftijdsverschil is niet groot. We hebben het heel leuk samen een praat nu kort met hem. Ik had eerst een relatie ik maakte het uit en toen begon het met deze jongen die noemen we Mick. Hij vond me een mooi meisje en is dus nu geïnteresseerd in mij. We hebben in 8 dagen tijd 3x afgesproken, de eerste keer was erg ongemakkelijk. De tweede keer niet dat kwam misschien door het alcohol. Ik was best dronken dus maakte veel mij niet uit. We hebben toen gezoend, het voelde zo goed. We sturen ook tiktok filmpjes naar elkaar daar vertelt hij hoe hij zich voelt over mij, ik word er soms ongemakkelijk van. Dan stuurt hij iets wat ik te erg vind maar weet niet wat ik moet zeggen. Hij zegt dan achteraf “grapje” maar ik hoor van veel mensen dat hij heel geil is. Ik sta sowieso nog niet open voor dat soort dingen. Buiten dat hij geil is hoor ik ook dat hij een player is, hij is vreemdgegaan etc. Daar schrik ik toch wel van, ik ben bang dat het zelfde bij mij gebeurd. Het probleem is dat ik snel gehecht raak en dus ook snel gevoelens. Op dit moment sta ik niet open voor een relatie zoenen prima, maar een relatie vind ik weer te… Mijn ouders hebben een hekel aan hem en zijn vrienden. Een vriendin van mij heeft iets met 1 van zijn vrienden zij praten al langer. Mijn ouders hebben verhalen gehoord dat hij drinkt, rookt, blowt etc. Dat vinden ze natuurlijk niet prettig. Ik zelf ben ook heel gevoelig voor dat soort dingen, ik wil snel proberen. Mijn ouders stoppen mijn gevoelens niet, ik ben echt geïnteresseerd in hem en hij ook in mij. Alles wat hij doet maakt mij blij, al was hij een zwerver. Het gaat allemaal heel geheim. Bijvoorbeeld: als ik met hem afspreek laat ik mijn telefoon bij een vriendin voor mijn locatie. Mijn ouders verdenken veel dingen en hebben het dus vaak goed moet ik blijven liegen of wat? Door Mick ben ik ook veel vrienden kwijt geraakt ons contact begon precies op de dag toen ik het uitmaakte met mijn ex. Veel mensen denken dus dat ik al eerder met hem praatte. Ook mijn (ex) beste vriend, hij is de beste vriend van mijn ex. Hij trok die conclusie over dat ik vreemd was gegaan en vertelt het aan iedereen. De meeste hebben een oordeel en dat merk ik, ik voel me er echt rot door. Buiten dat is onze vriendschap geëindigd, hij beweert ook dat ik slecht over hem praat, wat ik niet eens doe. Ik voel me er dagen leeg door veel mensen zeggen dat het waarschijnlijk niet meer goed komt. Ik geef echt om Mick ik ben meer mezelf met hem dan met andere, wat fijner is. Die mensen begrijpen mij. Maar mijn oude vrienden niet en beginnen anders tegen mij te doen. Ik weet niet wie ik moet kiezen, oude vrienden of Mick?