Skip to main content
Vraag

mijn vriend wil zoenen maar ik weet niet wat ik wil????

• September 27, 2025
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1

hoiiiii ik ben 13 en mijn vriend is 11 ja ik weet het hij is 2 jaar jongen… Maar daar gaat het nu niet over 😝 waar het wel over gaat is dat hij al wilt zoenen maar als ik alleen al aan denk breekt het zweet me uit. Dat is dan mijn eerste zoen maar ik weet niet als ik er een denk ik kan me zelf nier eens meer onder controle houden??!! heeft iemand tips hier voor plzzzz

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 28, 2025

Hoi, je hoeft nooit iets te doen waar je nog niet aan toe bent op het gebied van intimiteit. Ga bij jezelf na of jij ook nieuwsgierig bent, het je fijn en lief en (op een leuke manier) spannend lijkt. En als je eerst eens voorzichtig wilt beginnen bijv. door korte zoentjes en nog niet volop tong erbij, dan is dat prima en jouw keuze. Een zogenaamde "filmkus" kan ook om maar iets te noemen. Volgens mij zijn er wel een paar topics hier waarin heel mooi wordt uitgelegd wat je allemaal kunt doen om fijn en comfortabel te zoenen.  Doe iig niets dat je zelf niet wilt! En vooral doe dingen die je fijn en lekker vind. 

Groetjes liefs Tartan X 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Je moet sowieso nooit iets doen tegen je wil ik. Je mag dan gewoon nee zeggen en als hij dat niet respecteerd, dan is hij niet de goede jongen voor je.

xx liefs Wolf 🐺

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 29, 2025

thx voor de tips maar het probleem is dat ik het wel wil alleen hel zenuwachtig wordt als ik er alleen al aan denkkkk