mijn vriend weet mijn echte leeftijd niet

  • 4 February 2021
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een 14 jarige meisje..

ik zit met een probleem en ik weet niet wat ik moet doen, ik heb een vriend van 17 maar hij denkt ook dat ik 17 ben. We hebben anderhalf jaar en ik ken hem nu al 2 jaar. Ik durf hem niet mijn echte leeftijd te vertellen want we hebben ook seks gehad en ik ben bang dat hij me laat als ik het vertel. Wat moet ik doen. 🥺🥺


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Hoe kan het dat hij je echte leeftijd niet weet als jullie al 1,5 jaar een relatie hebben? Je moet het hem toch ooit gaan vertellen want anders komt hij er zelf wel achter.

Badge

Hee

Hoe kan het dat hij je echte leeftijd niet weet als jullie al 1,5 jaar een relatie hebben? Je moet het hem toch ooit gaan vertellen want anders komt hij er zelf wel achter.

Klopt, ik weet gewoon niet hoe ik het moet vertellen want ben zo bang.. enig idee hoe ik het moet vertellen?

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon zeggen… hij verlaat je toch niet omdat je 3 jaar jonger bent, al is het helaas wel je eigen fout als hij geen verkering wilt....

Reputatie 2
Badge +3

het beste is om gewoon eerlijk te zijn. een relatie is niks zonder vertrouwen en eerlijkheid

Badge

het beste is om gewoon eerlijk te zijn. een relatie is niks zonder vertrouwen en eerlijkheid

Ik heb het gisteren avond tegen hem verteld, hij vind het moeilijk om het te accepteren. Hij heeft helemaal gelijk maar hij heeft gezegd dat hij menniet wilt laten

Reageer