Skip to main content

Hallo iedereen, 

 

ik heb  een vriend waar ik 2 jaar mee samen ben.  ik vertelde hem gisteren dat er een collega (een jongen)  bij mij op werk werkt en vertelde hem dat hij knap is, dat hij geen lelijke jongen is. Ik vertel mijn vriend da eerlijk en is echt niet slecht bedoeld van mij. En is mijn vriend dus boos op mij en is hij heel teleurgesteld hij zei dat hij me niet meer kan vertrouwen enzo… wat kan ik best doen??had ik zoiets best niet aan hem moeten vertellen? ik heb echt spijt dat ik hem dat heb verteld😢

Als je vriend zo reageert wanneer je gewoon probeert te zeggen dat iemand mooi is zonder er iets anders mee te bedoelen is hij het probleem. En dat mag je gewoon zeggen. Want dit is niet echt jouwn schuld als hij het zo persoonlijk neemt. Je kan misschien vragen waarom hij zich zo voelde en zo reageerde. En dan zou je dit gewoon rustig moeten kunnen bespreken. Als hij daarna nogsteeds teleurgesteld is zou ik me gaan afvragen of je nog in een relatie wilt zijn met zo'n persoon. 


Hey!  Ik ben nog maar 12 maar dit klinkt mij als heel jaloers van hem. Het is toch niet erg dat je zegt dat iemand knap is om te zien?  Dat zou mij nou echt helemaal niks uit maken. Doe ik zelf ook wel. Als ik verliefd ben of verkering zou hebben mag je dat toch nog steeds wel zeggen? Vind ik iig wel. Zo te lezen is hij erg jaloers, hij zou je moeten vertrouwen en je ziet toch vanzelf dat iemand knap is? Daar kun je niks aan doen. Dan moet je de hele dag een ski bril op ofzo. Jij deed niks verkeerds vind ik.

Liefs Tover xxx


Vanuit het perspectief van een jongen die 1 ex heeft: ik snap wel waarom hij zo reageert lol. Maar het is idd wel een beetje excessive. Ik zou zelf wel een beetje jaloers worden en een beetje stom reageren. Stel je voor dat hij hetzelfde zei, maar dan bij een meid. Ik denk dat zo’n reactie wel normaal is haha 

Maar dat van vertrouwensproblemen en teleurgesteld vind ik wel onzin. Jullie zitten al 2 jaar in een relatie lol. Dat is neit voor niets. Je kunt hem idd vragen waarom hij zo doet en je best doen om het positief te benaderen. Het lijkt gewoon dat hij best onzeker is over zijn eigen uiterlijk. Herinner hem eraan dat je 2 jaar met hem in een relatie zit voor een reden en dat je hem toch wel heel knap vind. 

Als hij na een tijdje nog steeds zo raar doet, zou ik je relatie idd overwegen. Het zou niet goed zijn voor je eigen welzijn om met zo’n iemand in een relatie te zitten. Dan lijkt het wel op dat hij een reden zocht om het uit te maken. 

Succes en groetjes!!


Reageer