Skip to main content

(1, ja, ik ben een jongen en ik val op jongens, deal with it. (2. Ik ben autistisch, als je dat niet bent heb je mischien meer moeite met het begrijpen wat de fuck ik hier vertel.

Hoi, ik ben 13 en ben half russisch. Ik had zo ongeveer 3 maanden een relatie met mijn vriendje die ik hier C ga noemen. We kennen elkaar al 9 jaar en waren dus ook 9 jaar bevriend voordat we een relatie wouden. Ik heb in mijn leven problemen, hij ook. We waren perfect voor elkaar, ik moet toegeven, ik heb erge moeite met het tonen van emoties en een connectie met iemand krijgen, ik word sneller bevriend met een steen dan met een echte persoon, maar met hem was het anders. Ik kon hem alles vertellen, ik kon mezelf zijn. Zelf is C wel depressief, ik probeerde hem te helpen maar dat lukte blijkbaar niet goed. 6 november 2022, zondag avond heeft hij het uitgemaakt. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik ging keihard huilen en kon mezelf niet oprapen voor de volgende 3 dagen. Nu kan ik soort van functioneren alleen ben ik slap, ik heb geen motivatie en het liefst zou ik alles gewoon omkeren, ik zou meer mijn best doen om voor hem te zijn, wat dan ook.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb het hier over gehad met mijn psycholoog en zei zij dat ik van andere tieners help miet zoeken. Dus, wat in de vredesnaam zou ik moeten doen?

(ik vind nieuwe dingen proberen erg lastig, mijn hyperfixaties zijn dinosaurussen en mijn favo show South Park, any ideas of ik iets hiermee kan doen????)

Weet je ook waarom hij het uitgemaakt heeft? Zo niet, is dat misschien de eerste stap om te vragen. Zijn jullie nu nog wel vrienden of ontwijken jullie elkaar het liefste? Het is in iedergeval al een hele grote stap dat je hulp vraagt en zoekt. Wees vooral jezelf!  Je mag ook weten dat je nog heel jong bent en er genoeg jongens op deze wereld lopen (: Ik weet 100% zeker dat er iemand bij zit die nog meer bij jou past, dus geeft vooral de moed niet op! 

Ik hoop dat dit je helpt ♡

Liefs van mij!! ♡


hey!

Dat is enorm lastig ja. Goed dat je het met je psycholoog hebt besproken, en ik vind dat hulp zoeken van andere tieners leuk advies is enzo, maar helpt zij je verder ook met waar je nu mee zit? Want IMO ben je dr zo kapot van dat je depressief bent. Ik hoop dat ze je niet alleen naar andere tieners gestuurd heeft, maar ook helpt met stapjes maken om weer volledig te kunnen functioneren of op zn minst je een beetje gemotiveerd te krijgen om uberhaupt je bed uit te komen. Want dit is gewoon enorm lastig, en leeftijdsgenoten kunnen niet altijd helpen.

Zijn jullie nog bevriend na de breakup of gaat het niet goed tussen jullie? Het is wel 9 jaar vriendschap en een hele relatie achter de rug. Ik hoop dat je je gauw wat beter zal voelen. Misschien kan je idd wat met je hyperfixaties doen om jezelf af te leiden. Zorg vooral voor jezelf, hoe lastig dat ook is. Je bent belangrijk. Kleine stapjes maken.

(ik heb ook een southpark hyperfixatie 😯)

succes <3 

 


Reageer