Mijn vriend een free pass gegeven

  • 25 September 2022
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vriend (19) zit al een tijdje in de knoop met zichzelf. Hij heeft seks gehad met maar 1 persoon voor mij, wat hij zichzelf niet eens kan herinneren omdat hij dronken was. Voor hem voelt het alsof hij naast mij nooit die "wilde tijd" en "spanning" heeft gehad, wat veel mensen wel hebben in hun tienerjaren. Ook omdat hij in een relatie zit zal hij nooit meer 1 op 1 met iemand wat doen. Sinds een jaar geleden zit hij hier eens in de maand mee, en gedraagt hij zich raar omdat hij het echt niet uit zijn hoofd kan zetten, hoe graag hij het ook wil en hoevaak hij ook naar foto’s van mij kijkt en zichzelf herinnert dat hij met mij wil zijn. Vandaag zijn we tot de conclusie gekomen dat we allebei een "free pass" krijgen. Wij mogen allebei met iemand anders iets doen, zonder dat we het aan elkaar laten weten. Dit hebben we gekozen zodat wanneer hij met een ander meisje is, hij zich waarschijnlijk zal beseffen dat het fout voelt en dat hij het helemaal niet met iemand anders wil doen. Zo gaan ook hopelijk zijn behoeftes weg en zal dit voorlopig geen probleem meer zijn in onze relatie. Is dit een goede keuze volgens jullie?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?  En zijn jullie elkaars eerste?

Wat is jullie situatie, wonen jullie bij elkaar, gaat er één studeren of is daar net mee begonnen?

Ik vraag dit omdat het niet gek is om uit elkaar te groeien.

 

@jongen999 We zijn net allebei begonnen aan onze HBO. We groeien alleen totaal niet uit elkaar, we groeien alleen maar meer naar elkaar toe, maar die gedachtes zijn onbewust bezig in zn hoofd.

Het is wel lief dat je het hem gunt. Is het slim? Ja dat weet je pas achteraf.  In het beste geval realiseert hij zich inderdaad dat hij het liefste bij jou wel zijn,  in het slechtste realiseert hij zich dat hij deze spanning mist.

Reageer