Vraag

Mijn valentijn houdt niet van Chocola.

  • 2 February 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Right, heyyy. I'm back.

En puur omdat het bijna Valentijnsdag is. Over 2 weken ofzo. Ik plan alles heel nauwkeurig en ik heb alles. Een kaart, een envelop en welke shit je dan ook nodig hebt. Dus ik wou die dag nog chocola kopen, toen ik en mijn crush (K) ineens (vraag niet hoe) over chocola gingen praten, kwam ik erachter dat hij er helemaal niet van hield. Toen raakte ik helemaal in paniek, want ik weet niet wat ik anders kan kopen? Kan iemand mij helpen een goed Valentijnscadeautje te vinden. (het hoeft niet per se eten te zijn, btw K is een jongen)

 

Alvast Bedankt!

Groetjes

XxFashion DivaxX

(btw, hij houdt van alles zegt hij, behalve van chocola)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Voor iets lekkers kan je altijd nog naar de HEMa of een bakker in de buurt, ze hebben vaak ook andere dingen dan Chicolade 

 

ander iedeetje… kaartjes voor de bios met z’n 2e?! 🧡

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

misschien iets wat je samen met hem kunt doen maar ik weet ook niet wat

Reputatie 7
Badge +17

Misschien een luchtje (after-shave of zo). Vinden veel jongens ook wel leuk. Bios is ook altijd goed, tenzij je niet meteen op date wil met hem natuurlijk. 😄

Reputatie 4
Badge +2

Voor iets lekkers kan je altijd nog naar de HEMa of een bakker in de buurt, ze hebben vaak ook andere dingen dan Chicolade 

 

ander iedeetje… kaartjes voor de bios met z’n 2e?! 🧡

 

Mij_Niet_Gezien 

Nee, ik ben nog maar 12 en mijn moeder laat mij NOOIT alleen naar de bios met een jongen

Reputatie 7
Badge +15

Voor iets lekkers kan je altijd nog naar de HEMa of een bakker in de buurt, ze hebben vaak ook andere dingen dan Chicolade 

 

ander iedeetje… kaartjes voor de bios met z’n 2e?! 🧡

 

Mij_Niet_Gezien 

Nee, ik ben nog maar 12 en mijn moeder laat mij NOOIT alleen naar de bios met een jongen

Ohw…. Zo zie je maar; ook ouders verschillen 😅.

 

nog veel suc6 met je chrush 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Maak een fruit mandje met van alles er in of een taart van snoep wat je vast kan maken met tape bijvoorbeeld, of maak zelf wat

 

Ik had toen een keer diegene dr lievelingchips gekocht en een zakje snoep met geel en zwart (omdat dat haar lievelings kleur was met de mijne samen) en haar lievelingsdrinken en cupcakes

Reageer