Skip to main content
Vraag

mijn type blijkt gay jongens te zijn

• June 21, 2025
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Oké, ik heb dus een “probleem” en ik vroeg me af of dit normaal is.

ik ben een 14-jarig meisje (bi-curious met sterke voorkeur naar jongens, heb 1x een crush gehad op een meisje, verder niet, dus ik zeg meestal gwn dat ik hetero ben. Ik ben nog niet “out” of zoiets). Ik heb de laatste tijd een crush gehad op een jongen uit mijn klas. Laatst kwam ik er achter dat hij niet op meisjes valt.

Toen ik dat hoorde, begon ik me wat dingen af te vragen. Ik dacht terug aan crushes die ik eerder had gehad. Nu ik terugdenk, zijn 2 van hen inmiddels uit de kast. Niet allemaal dus, maar toch een flink deel. 

Ditzelfde merk ik bij mijn celebrity crushes. Veel daarvan zijn niet hetero. 

Is het normaal om als een meisje een type te hebben dat (meestal) homo is? Of ligt het aan mij en heb ik een beetje een probleem?

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Is heel normaal. Ik vind gay jongens ook altijd heel leuk.  Mijn vriendje zegt dat als hij homo zou zijn, hij meteen verliefd zou kunnen worden op al zijn gay vrienden.  Ze zijn slimmer en liever en grappiger dan veel andere jongens, denk ik.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 26, 2025

Oh oké, dankjewel! Ik vertelde het een paar vriendinnen een tijdje geleden en zij herkenden het helemaal niet, dus ik vroeg me af of meer mensen hetzelfde hadden als ik🫶

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik heb dit ook, ik denk ook dat gay jongens veel gevoeliger zijn dan normale jongens, no hate of iets

xx liefs Wolf 🐺