Mijn twee liefdes, mijn leven, hoe ga ik verder?

  • 13 January 2014
  • 4 reacties
  • 396 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Belangrijk: vorige post hieronder. (als je mij nog niet kent garandeer ik je het te lezen.)

*VORIGE POST HIERONDER*

Mijn naam is Chris(ten).. Ik ben 14 jaar. Ik ben een meid in een jongen's lichaam.
maar ik voel mij niet als een jongen. Mijn echte naam is Chris. Maar, ik noem mijzelf Christen.
Ik zie er uit als een meid, niet zo maar een meid. Je kan er echt aan zien dat ik op een meisje lijk. Ik verzorg mijn haren als een meid, Soms doe ik mascara van mijn vriendin op, en voordat ik thuis kom spoel ik het er af. Ik gebruik ook lippenstift. En ik wens dat ik jullie een foto kan laten zien, maar dat mag helaas niet  😛.
Maar ; niemand weet het, alleen jullie die dit lezen, en mijn beste vriendin Marijke. (En nog een paar andere maar ik vertel jullie daar straks over.)
Ik ben niet blij in m'n lichaam, ik zie eruit als een meisje en ik word heel vaak gekwetst.
Iemand vroeg op straat een keer of ik een lesbiene/(homo) ben, en vaak hoor ik dat iemand achter mijn rug om lult
dat ik een manwijf ben, of weten niet of ik een jongen of een meisje ben, enz enz. Ik ben een heel emotioneel persoon,
en heel eerlijk. Dat ik het aan veel mensen vertel, is iets groots. Dit is een enorme grote stap, en ik ben denk ik wel de enigste die het voormij zelf waardeert. Ik ben nu behoorlijk emotioneel.
Ik heb het niet alleen aan Marijke verteld, ook aan vijf andere vriendinnen.. Maar drie daarvan liepen weg. Zij wisten wel dat
ik me vrouwelijk gedraagde bij m'n vriendinnen, maar toen ik het hun vertelde, dringden het hun door, for real. Marijke en mijn twee andere vriendinnen
knuffelde mij om te troosten. Ik ben geestelijk transgender, maar lichamelijk niet. Ik kan het nooit tegen mijn ouders vertellen geloof ik, zij zullen
zo teleurgesteld zijn, ze zouden een psychiater op bellen, mij uit huis plaatsen, of iets anders. Minimaal dat ze de heletijd tegen mij gaan schreeuwen hoe idioot ik ben etc. Niet voor een dag, maar maanden. Ze gaan mij dan waarschijnlijk ook met fysiek behandelen, maar, waar moet ik dan naartoe? Van huis lopen? Hoe overleef ik dat? Ik heb dan alleen mijn mobiel of-zo bij me.. Wat kan ik dan doen? De politie brengt me dan gewoon terug naar mijn huis en dan wordt het erger. Ik wil zo graag een vrouw zijn.. Maar mijn ouders weten van niks. Ik heb lang, bruin + blond haar (geverfd.) Ik heb ook de zelfde geur als een meisd eigenlijk. (Ja, ik heb vrouwen parfum.. Ik heb het in mijn kluisje liggen op school.. Telkens als ik wat ga doen dat niet zo riskant is, gebruik ik het.)
Ik wil graag dat jullie mij begrijpen, voorstellen hoe ik me voel, en antwoorden.
Ik probeer iedere vraag te beantwoorden, help mij. Als het niet duidelijk is, dan garandeer ik het je om het weer te lezen. 'T zou lief zijn van je om te commenten, het betekend veel voor me.


*VORIGE POST HIERBOVEN*

Dus. nu zit ik met een ander probleem, over liefde.
Ik ben van binnen hetero. (Ik val dus op jongens.)
Ik ben niet echt op veel mensen verliefd geworden, (ja.. twee.) maar het doet een beetje pijn dat ik
ze waarschijnlijk nooit kan krijgen.
1. Mijn eerste crush is Liam Hemsworth.. Toevallig is het vandaag zijn verjaardag (13-O1 haha) maar deze kan ik sws vergeten want ik kan hem toch nooit irl tegenkomen en hij is al 25 ofzo geworden 😛.
2. Nu naar het grote onderwerp.. Hier gaat het vooral over. Hier komt het. Ik zit op een school dat gekoppelt is aan een andere school. Ik ken
wel veel gezichten uit die school.
Maar ik ben op één jongen waarvan ik de naam niet eens ken.. Mijn beste
vriendinnen weten dat ik op jongens natuurlijk val, maar ze zitten helaas niet allemaal bij miij op school.
Ik heb een vriendin Lisanne dat wel op mijn school zit en zij weet op wie ik ben. Ik geef haar telkens een teken (geheim haha.)
als ik hem zien zeg ik het en kunnen we naar hem kijken.. Lissane vindt hem ook een cutie, en begrijpt mij helemaal. Maar nu moet ik de traan eruit laten druppelen; waarom zou hij op iemand zoals mij ooit vallen? Ik ben gewoon iemand dat op een meisje lijkt.. Maar diep van binnen ben ik ook een meid. Hij kan 20x beter krijgen. Waarom zou hij mij dan nemen? Ik word helemaal heet van binnen als ik hem zie. Ik weet zijn naam niet eens, ik weet niks van hem! Hij ziet er heel erg rustig uit etc. Ik zie hem wel soms op een afstand praten tegen mensen, dus ik kan wel zien hoe zijn personelijkheid een beetje is. (Niet veel, ik zie dat hij een kalm persoon is.) Lisanne raadt mij aan om tegen hem te praten uit het niks. Is zij gek geworden? Als het verkeerd gaat schaam ik me dood voor de rest van mijn leven.. Ik zie hem ongeveer 0-2x per dag.. Ik haat mijzelf. Waarom ben ik zo geboren? Niemand dat ik leuk vind vind mij leuk..

Ik lees sws iedere bericht in de comments. Ik zou het ENORM waarderen als er een oplossing of een antwoord tevoorschijn komt. Maakt niet uit wat voor antwoord, zolang het mijn gevoelens niet kwetst. Probeer het op zijn minst. Dankje x.
Christen~:o

4 reacties

Beste Christen, je bent niet minder dan elk ander persoon, je kan proberen om een keer een praatje met hem te maken? Als hij bot of lelijk reageert, ben jij diegene die 20x beter kan krijgen! (En dat verdien je dan ook!). Veel succes ermee!
Wat je andere post betreft, misschien kan je het erover hebben met een leraar/vertrouwenspersoon op school. Dan kan je afspreken met die persoon om een keer met jullie en je ouders een gesprek te voeren. Ik weet dat het heeeeeeel eng is, maar je kan beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan 😉. Ik wens je er veel succes mee en ik hoop dat het lukt!
Greetz,
Hey,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik t heel stoer vind dat je t aan sommige vriendinnen heb vertelt! Echt, mijn respect heb je.
Waarom je in t verkeerde lichaam ben geboren weet ik niet. Dat weet niemand. Maar je bent er niet minder om dan wie kan ook. 
Met hem praten kan geen kwast. Op school praat ik op een dag met meer mensen dan ik in m'n leven ooit echt ga kennen. T is echt niet gaar als je een keer gewoon iets tegen hem zegt.
En wat @jeweethet al zei: als zij bot reageerd ben jij degene die beter kan krijgen, niet hij.
kan je met iemand over je gevoelens praten? Je vrienden sowieso. Maar ik bedoel een volwassenen. Met je ouders durf je nog niet. Maar de zorgcoördinatoor? De vertrouwenspersoon? De huisarts? Een docent?
misschien lucht dat op.
uiteindelijk moet je t denk ik wel aan je ouders vertellen. T is wel even wennen voor ze. Maar dit is hoe je bent! Je bent een meisje. Nou en dat je lichaam t van een jongen is. Heb je ooit aan je laten ombouwen gedacht? Misschien maakt dat je zelfverzekerder. Eerst puberteit remmers enzo. Kan je met je huisarts bespreken.
Ik hoop dat je t lukt en dat je dan ook echt jezelf kan zijn.
Kus,
Hey, je hebt best een heftig verhaal. Ik begrijp je situatie wel een beetje want een vriend van mij wil ook graag een vrouw zijn, maar hij doet het toch allemaal maar niet omdat hij bang is voor de reactie van anderen. Ik snap dat je het eng vindt om de reactie van je ouders te zien maar aan de andere kant zou ik niet te snel conclusies trekken, misschien zijn je ouders wel heel ondersteunend omdat je toch hun kind bent. Nu snap ik ook dat je het risico niet wilt nemen, misschien is het slim als je een keer naar de kindertelefoon belt?
ten eerste wil ik zeggen dat ik je echt geweldig vind dat je het gwn deelt ten tweede heb ik misschien een idee misschien dat je met andere mensen zoals jij in contact kan komen dan kun je je problemen met iemand bespreken die het begrijpt en er een hele goeie oplossing voor heeft want dat gun ik je echt
xxx panda

Reageer