Vraag

Mijn turnleraar is tantoe geil

  • 28 March 2022
  • 7 reacties
  • 996 Bekeken

Badge

Hey allemaal, ik ben Hannah en ik ben 15 jaar. Ik ben dus 2 maanden geleden verhuist naar een nieuw huis aan de andere kant van Nederland. Ik doe aan turnen en ben nu dus bij een nieuwe vereniging aan gesloten. Ik train hier nu al 1,5 maand en het is hier echt GE WEL DIG. 

Er is alleen een klein probleempje. Onze trainer is echt super super super knap. Hij is echt een droom man om mee te trouwen. Ik zou hem echt doen, al de andere meiden zouden hem ook doen hebben ze gezegd. Ook hebben ze verteld over dat hij een keer, als je de roddels moet geloven, seks had met een turnster die hij les gaf. Zij was op dat moment 16 en hij was 22, hij is nu 25. Na dit verhaal dacht ik meteen dat ik misschien ook wel kans maak. Hij kijkt namelijk wel veel naar me sinds ik hier ben begonnen en helpt mij altijd met alles. Hij raakt me ook altijd aan als hij in de buurt is, al is het alleen maar een hand op mijn schouder ofzo. Hij heeft ook wel eens mijn kont aangeraakt, maar ik denk dat dat wel per ongeluk was. Hij geeft mij ook altijd complimentjes over mijn uiterlijk en soms flirt hij zelfs een beetje. De meiden worden dan soms een beetje jaloers en gaan zich dan in het gesprek bemoeien, maar dan stuurt de trainer hun weg. Hij geeft me echt een speciaal gevoel. Ik zou zonder twijfel seks met hem willen, volgens mij heeft hij ook wel een grote als ik de verhalen moet geloven. 

Ik weet alleen niet of dit wel echt een goed idee is, aangezien ik wel minderjarig ben, maar hij is wel echt heel lief en hij laat me echt speciaal voelen. 

Wat zouden jullie doen in deze situatie?


7 reacties

Nou , het is heel illegaal om sex te hebben met meerderjarige , dus je turnleraar kan een heel lange gevangenisstraf krijgen door sex met jou te hebben en natuurlijk krijg jij dan ook straf ,maar iets minder erger straf . Ik zou gewoon wachten tot je 17 bent of zo , want later zult jij zeker spijt van krijgen . Ik zou nu gewoon een leerling zijn , want hij is tenminste je leraar . Gewoon nu vrienden met hem zijn . Kan nooit kwaad 

 

Emma 

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben het met @Emmalove eens! Ik zou ermee oppassen hoek nap hij ook is! Hoe geil je er ook van word! Je bent jong en als er iets miss gaat dan zul je dat tot je 80e bij je dragen! 

Echt liever meid kijk ermee uit

 

Xxjes

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat speciaal voelen is hartstikke leuk en verder dan dat gaan is geen goed idee !  Ik vind hetzelfde als de anderen hier. Beter van niet ! :) succes !

groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Broodjegehakt 

Ik ben het helemaal eens met @Emmalove en @roos07.

Kijk hier alsjeblieft mee uit, er kan zoveel fout gaan..

En je zit nog niet heel lang op die vereniging, dus die meiden kunnen je ook voor de gek houden ! 

Conclusie doe het gewoon niet, hoe knap je hem ook vind :)

Veel liefs

Mijnproblemen

Reputatie 2
Badge +1

En? al seks met hem gehad???

Reputatie 2
Badge

ik ben het volledig met iedereen hier eens behalve met @Cor 

Reageer