Hey allemaal, ik ben Hannah en ik ben 15 jaar. Ik ben dus 2 maanden geleden verhuist naar een nieuw huis aan de andere kant van Nederland. Ik doe aan turnen en ben nu dus bij een nieuwe vereniging aan gesloten. Ik train hier nu al 1,5 maand en het is hier echt GE WEL DIG.
Er is alleen een klein probleempje. Onze trainer is echt super super super knap. Hij is echt een droom man om mee te trouwen. Ik zou hem echt doen, al de andere meiden zouden hem ook doen hebben ze gezegd. Ook hebben ze verteld over dat hij een keer, als je de roddels moet geloven, seks had met een turnster die hij les gaf. Zij was op dat moment 16 en hij was 22, hij is nu 25. Na dit verhaal dacht ik meteen dat ik misschien ook wel kans maak. Hij kijkt namelijk wel veel naar me sinds ik hier ben begonnen en helpt mij altijd met alles. Hij raakt me ook altijd aan als hij in de buurt is, al is het alleen maar een hand op mijn schouder ofzo. Hij heeft ook wel eens mijn kont aangeraakt, maar ik denk dat dat wel per ongeluk was. Hij geeft mij ook altijd complimentjes over mijn uiterlijk en soms flirt hij zelfs een beetje. De meiden worden dan soms een beetje jaloers en gaan zich dan in het gesprek bemoeien, maar dan stuurt de trainer hun weg. Hij geeft me echt een speciaal gevoel. Ik zou zonder twijfel seks met hem willen, volgens mij heeft hij ook wel een grote als ik de verhalen moet geloven.
Ik weet alleen niet of dit wel echt een goed idee is, aangezien ik wel minderjarig ben, maar hij is wel echt heel lief en hij laat me echt speciaal voelen.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?