Hallo,
Ik en mijn vriend zijn al een tijdje uit elkaar, ongeveer 2 maanden. Ongeveer 2-3 weken van die tijd hebben wij elkaar helemaal niet gesproken. Ik weet van mezelf dat ik hem altijd al terug wil en daar deed ik dan ook me best voor. ik kreeg weer contact met hem en ik merkte dat het steeds beter ging en we dus weer contact kregen. Nu het zo goed gaat begin ik er aan te twijfelen. Mijn vriend is namelijk erg jaloers en verbied mij wel eens dingen, ik begrijp dit dan wel maar ik vind het niet leuk. Omdat ik hem dan ook dingen ga verbieden. Voor de rest ben ik nog steeds super verliefd op hem en is hij alles voor mij. Zo zouden we eigenlijk op vakantie gaan in de zomer vakantie etc. Ik vind alles leuk aan hem maar 1 ding niet en dat is zijn jaloersheid. ik heb hem vaker verteld dat hij daar iets aan moet doen. dit heeft hij niet helemaal serieus genomen omdat ik het moeilijk vind om het dan ook echt serieus tegen hem te vertellen. Aan de ene kant wil ik heel graag met hem door en die vakantie voortzetten. Aan de andere kant wil ik niet dat hij me weer dingen verbied. we hebben op dit moment dan ook nog niet officieel iets. maar als het zo door gaat als nu gaat dat wel weer komen! ook heb ik een goede band met zijn familie en kom ik daar graag en hij graag bij mij. Is er iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
…