Mijn laatste vriend is weg

  • 26 April 2021
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Ik had een vriend en hij was super aardig en leuk, elke keer als ik ging slapen dacht ik aan hem. We waren beste vrienden. (Ik ben een meisje)

Laatst bedacht hij smoesjes om niet met mij te hoeven spelen. Ik heb uiteindelijk gevraagd of hij nog vrienden wilde blijven, want ik wilde hem niet kwijt..😔 Hij zei dat het beter was. Op het laatste moment zei ik dat ik verliefd op hem was en hij zei: 'Ik hou niet van jou en dat wist ik al'. Dat kwam hard aan, ik was al 3 jaar verliefd op hem, ook al zag ik hem later weinig.

 

Ik vind het zo erg dat ik geen vrienden heb. Ik weet niet hoe ik ze moet zoeken.. Ik voel de hele tijd dat ik moet huilen, maar ik hou me in.😓


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Oei pijnlijke situatie!

Ten eerste lijkt hij mij echt gewoon zacht gezegd een sukkel. Zeker hoe hij je ineens dropt, dat verdiend niemand. Ik herken het wel heb ook al vaker gehad dat vrienden mij ineens helemaal laten vallen. 

Weet dat het hoe dan ook niet aan jou ligt. 

Vrienden maken is ook erg lastig en complex tegenwoordig. Corona en online is er niet veel/niks voor minderjarige. Misschien toch op school zoeken? of er iemand is waarmee je kan optrekken?

Als je ermee blijft zitten praat erover met de kindertelefoon chat of je ouders. Ik weet het verder ook niet.

sterkte <3

 

Reageer