Vraag

Mijn laatste vraag!!

  • 15 January 2024
  • 10 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve mensen

Ja, ik ben er weer met een stomme cringy topic over mijzelf, sorry maar jullie geven echt goed advies dus vraag ik het toch maar. Nou mijn vraag is hier:

Ik ben een aantal geleden afgewezen maar wil eigenlijk nog 1x tegen mijn crush zeggen dat ik haar leuk vind, ik heb het gevoel dat ik het niet duidelijk verteld hebt en heb het ook niet face-to-face vorige keer gedaan en wil het nu wel doen. Ik zit er namelijk echt mee

Ik weet hoe lastig dit voor mij gaat zijn, maar is dit een goed idee? A.u.b eerlijk antwoord, als het geen goed idee is, zeg het dan gewoon! :) Dit is trouwens echt de allerlaatste topic!

Dankjewel alvast!
Groetjes @ItzJustin 


10 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi!

Ik zou het gewoon proberen! Wel even zeggen dat je het niet telkens opnieuw wilt proberen, maar dat je het idee hebt dat het niet helemaal goed ging (of whatever) en dat je haar wilt zeggen dat je haar echt heel leuk vind!

Ik denk dat het wel kan als je haar niet stalkt.

Groetjesss

Reputatie 7
Badge +17

Dit forum is er om vragen te stellen dus daar hoef je geen sorry voor te zeggen.😄

Ik zou het zelf niet doen als ik heel eerlijk ben. Je hebt je best al gedaan en ik denk niet dat ze nu opeens wel ja gaat zeggen. Je moet maar zo denken, als ze je ook leuk had gevonden had ze je toen niet afgewezen.  Ik denk dat het nog een keer face to face vragen niet zo heel veel uit gaat maken.

Maar ja, aan de andere kant kun je ook zeggen dat je toch niets meer te verliezen hebt en nog wel een poging kunt wagen. Met de kans natuurlijk dat je weer teleurgesteld wordt. Maar misschien kun je het dan wel beter afsluiten? idk

Geen idee of je iets aan dit ‘advies’ hebt. Je moet doen wat jij het beste vindt I guess.

Wat je ook gaat doen, succes. En laat nog ff weten wat je besloten hebt.

Groetjes, @tim16 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hai haiii, ben ik weer

ik snap je wel hoor, ik vind het wel een goed idee. Mss moest ze nog gewoon wennen aan het idee dat je haar leuk vind en gaat het dit keer wel goed. Je kan zeggen dat je haar echt leuk vind. Als ze toch blijft zeggen dat ze je niet leuk vind, moet je het maar accepteren. Je kunt dan voorstellen om wel gewoon vrienden te kunnen zijn. En als ze je dan uiteindelijk toch wel leuk vind, is dat natuurlijk hee fijn! Ik zou zelf als iemand mij leuk vind en ik diegene niet leuk vind iets zeggen als: ik vind je heel aardig maar meer als een vriend, we kunnen wel gewoon vrienden zijn? Ik hoop natuurlijk wel voor je dat ze je wel leuk vind! Su6 en vertel me hoe het is gegaan! 🫶🏼

Reputatie 5
Badge +2

En hey daar is het forum ook voor he ;)

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga het toch niet doen, ik stel mij gewoon aan. Ga het toch proberen te vergeten.

Dankjewel in ieder geval🤜

Reputatie 7
Badge +17

Tja, het is wel normaal dat het nog wat kut voelt, is niet per se aanstellen.

Ik denk wel dat je de goede keuze hebt gemaakt. 
En over die crush kom je echt wel heen. 

Reputatie 7
Badge +7

Update:

Ik denk dat ik gewoon weer ga proberen om normale vrienden te worden, haar vergeten is lastig omdat ik haar elke dag zie/hoor. Ga het gewoon lichtjes opbouwen. Misschien zeg ik het wel nog een keer, maar daar focus ik nu niet op.

Hoop dat het een goede keuze is :)

Reputatie 5
Badge +3

Hiii ItzJustin, 

 

Het is bijna valentijnsdag, wie weet kan je dan wat leuks voor haar doen, dat zal ze vast waarderen!!😍

 

Succes!!!

 

xoxo

Reputatie 7
Badge +7

Update 2:

Hoi @Iertje10x 

Fijn dat je me wilt helpen.
Ik heb geprobeert om opnieuw vrienden te worden, wilt ze niet, ze reageert niet eens als ik groet.

Aan de ene kant fijn, dan weet ik het zeker, aan de andere kant ook vervelend.
Het vervelende wel is, is dat het lijkt alsof ze met andere jongens uit mijn klas wel flirt.
 

De zin hierboven laat ik vanavond verwijderen i.v.m privacy maar dat jij en andere het wel even kunnen zien.
Nou maar opzoek naar een nieuw iemand :)

Groetjes ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

Update 2:

Hoi @Iertje10x 

Fijn dat je me wilt helpen.
Ik heb geprobeert om opnieuw vrienden te worden, wilt ze niet, ze reageert niet eens als ik groet.

Aan de ene kant fijn, dan weet ik het zeker, aan de andere kant ook vervelend.
Het vervelende wel is, is dat het lijkt alsof ze met andere jongens uit mijn klas wel flirt.
I.v.m Valentijnsdag op school heb ik haar anoniem een roos gegeven.

De zin hierboven laat ik vanavond verwijderen i.v.m privacy maar dat jij en andere het wel even kunnen zien.
Nou maar opzoek naar een nieuw iemand :)

Groetjes ItzJustin

Dapper dat je het alsnog een keer geprobeerd hebt. Als ze niet wil dan kan je er moeilijk nog iets aan veranderen. En als ze je ook negeert ben je veel meer waard dan dat, wat kinderachtig zeg! Stoer dat je nog een anonieme roos naar haar stuurt.

Reageer