Skip to main content

zo een jongen uit mijn klas noemde mij net dom omdat ik dom ben… help alstjeblieft wat moet ik doen. 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 10

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Ik zelf sta nog al stevig in mijn schoenen en dus trek ik mij er nooit wat van aan van dit soort reacties. Ik vind me er zelf namelijk niet minder van worden. als hij de behoefte heeft om dat te zeggen en daar gelukkig van word, dan ben ik de laatste die zou zeggen dat dat niet mag. Maar goed, dat ben ik maar


Reageer