Vraag

mijn guy-bsf heeft een gebroken hart, hoe moet ik hem helpen??

  • 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Badge +1

hee, men guybsf (k noem m ff steve) vind dus zo'n meisje (die noem ik nommi) leuk. al heel lang
 maar ja, nommi vind hem niet leuk en dus wou hij haar 14 februari vragen, want ja
 valentijn
 steve had dus iets stoms gezegd, wat als grapje bedoeld was. nommi werd helemaal boos
 hij had daar spijt van en zei sorry enzo, maar nommi aceepteerde zijn excuus niet
 en toen was hij al sad enzo, maar vrienden van nommi gingen dus ook zo appen van 'laat dr met rust' en 'ze is niet op je en ze zal je ook niet leuk vinden'
 hij is dus deze tijd een beetje depressed enz, dus mijn bsf (k noem dr likje) en ik gaan m verrassen met eten en n kaartje voor valentijn, zodat hij ff blij word enz
 mr één van die vrienden van nommi is nu wel hard geweest enzo, want hij zei dat hij morgen wss niet naar online les gaat, omdat hij zo verdrietig is.
 ik wil m helpen, maar weet niet hoe...
 enig idee??

 

~disclaimer~: de namen die ik gebruik zijn niet de echte namen van deze personen. ik wil ‘steve’ heel graag helpen, hij is 13, ik 12 en 'likje’ 13.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Liefdesverdriet in de puberteit is heel erg moeilijk, laat hem het gewoon uithuilen, over een weekje gaat het vast wel beter, wel lief van die verassing, al wordt eten wel moeilijk tijdens corona…. Die vriendinnen van (nommi) moeten wel normaal doen, kan je het niet tegen je mentor/docent zeggen, als je al liefdesverdriet hebt, en haar vriendinnen plagen je er ook mee…. tja, das leven he...groetjes, 

-flopflop13 

Badge +1

ik heb geen liefdes verdriet, haar vriendinnen worden boos op steve.

eten doen we heel simpel, hij moet t voor valentijn ophalen omdat hij dan bij familie is enzo.

 

Wel bedankt voor je hulp

 

 

Tijd en ruimte geven, dit zijn dingen die je persoonlijk moet verwerken 

Reageer